English

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی:

اوایل هفته آینده جوی آرام و پایدار در منطقه حاکم می‌شود

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در اوایل هفته آینده جوی آرام و پایدار در منطقه حاکم می‌شود و در این مدت دمای هوا نیز تغییرات چندانی نخواهد داشت.

اوایل هفته آینده جوی آرام و پایدار در منطقه حاکم می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی صابری در گفت و گویی با اشاره به ورود امواج ناپایدار بارشی به جنوب آذربایجان‌غربی اظهار کرد: این سامانه از شب گذشته بارش‌هایی نیز در شهرستان‌های اشنویه، پیرانشهر و نقده موجب شده است.

وی با بیان اینکه این امواج ناپایدار بارشی تا اواخر وقت امروز به صورت افزایش ابر و بارش خفیف باران در جو منطقه حضور خواهد داشت، اضافه کرد: با خروج این سامانه، در اوایل هفته آینده جوی آرام و پایدار در منطقه حاکم می‌شود و در این مدت دمای هوا نیز تغییرات چندانی نخواهد داشت.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به ثبت بارش باران در برخی مناطق استان گفت: طی شبانه روز گذشته بعد از ماکو در شمال آذربایجان غربی که با ۷.۹ میلی‌متر بیشترین بارش را داشت، بارندگی‌ها در اشنویه ۳.۶ میلی‌متر و در ارومیه، خوی، پیرانشهر و نقده نیز کمتر از یک میلی متر ثبت شد.

صابری اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین شهر و چالدران با حداقل دمای ۶ درجه سانتی گراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین ۱۱ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان گزارش شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه