English

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

اجرای برنامه‌های جدیدی در گمرکات و مرزها توسط پلیس

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: پلیس برنامه‌های جدیدی در گمرکات و مرزها اجرا خواهد کرد تا با ورود کالاهای قاچاق، جامعه از این سو ضربه نبیند.

اجرای برنامه‌های جدیدی در گمرکات و مرزها توسط پلیس

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر اصلانی در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان ماکو با اشاره به روز خانواده و اهمیت این جایگاه اجتماعی در جامعه ای پویا و فعال گفت: امروز دشمن درصدد است تا با تضعیف کردن بنیان خانواده کانون های گرم خانواده را در جامعه حذف و در جهت آلوده کردن اعضای خانواده تلاش کند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی با به کارگیری راه های مختلف می خواهند خانواده اسلامی را پوچ و عاری از عاطفه نشان دهند، افزود: امروز نه تنها مردم بلکه مسئولین در جهت عدم تحقق این پلیدی باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند و باید دست در دست هم در شکوفایی خانواده اسلامی، کارهای جدی تری انجام دهند.

سردار اصلانی به برنامه های پلیس در ماه محرم اشاره و تصریح کرد: پلیس در جهت تحقق امنیت آرمانی در ماه محرم، کارهای خود را از هفته ها قبل شروع کرده است که اجرای این برنامه‌ها نیز لازمه همکاری تمامی مردم و ارگانهای مختلف دولتی و غیر دولتی است.

وی در بحث بازگشایی مدارس و دانشگاها نیز گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها صرفاً مسئولیتی برای آموزش و پرورش ندارد بلکه نقش پلیس و خانواده نیز در این بحث پررنگ‌تر است.

سردار اصلانی در خطاب به خانواده ها افزود: در آستانه بازگشایی مدارس شوق و شور خرید ملزومات دانشگاه و مدارس بیش از پیش وجود داشته که از خانواده‌ها می‌خواهیم در تهیه این اقلام به ساخت ایرانی و اسلامی بودن آنها توجه جدیتری کنند.

وی با ابراز تاسف نسبت به بعضی افراد سودجو و فرصت طلب مبنی بر ورود و فروش اقلام مدارس با انواع نمادهای ضد اسلامی با قیمت های بسیار کم گفت: این افراد با این کار خود، به اقتصاد جامعه و روحیات نونهالان، نوجوانان و جوانان ضربات شدیدی وارد می کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: پلیس صد در صد با این افراد سودجو و زیاده‌خواه برخورد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز پلیس به عنوان خدمتگزار و مجری قانون نقش ایفا می‌کند افزود: پلیس نه یک قدم جلوتر از قانون است و نه یک قدم عقب بلکه پلیس در جهت برخورد با قانون شکنان نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد.

سردار اصلانی به اعتراض برخی افراد مبنی بر برخورد پلیس با ماهواره های خانگی اشاره کرد و گفت: ماهواره، فرهنگ فجیح غربی را وارد فرهنگ اصیل ایرانی می کنند و این یک فاجعه ای بزرگ برای جامعه چون جامعه ایرانی اسلامی است.

وی بر بیانات مقام معظم رهبری در موضوع قاچاق و مقابله ضروری با آن اشاره کرد و گفت: در حوزه قاچاق تمامی نیروهای نظامی انتظامی و قضایی پشت سنگر پلیس نقش ایفا می کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امروزه اگر با قاچاق مبارزه نشود اقتصاد جامعه به فنا کشیده خواهد شد و بیکاری بیداد خواهد کرد، تصریح کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر، قاچاق و ناهنجاری‌های اجتماعی در پلیس سطح بندی هایی صورت گرفته است به گونه ای که قسمتی از نیروهای پلیس وظیفه برخورد با خلافکاران خرده کار و بخشی نیز با عمده کاران خلافکار برخورد می کنند.

وی با عنوان اینکه پلیس، خود را مکلف به اجرای فرامین رهبری می‌داند افزود: امروزه پلیس در زمان طاغوت قرار ندارد ولی باید این را بپذیریم که در بعضی نقاط به دلیل عدم امکانات و تجهیزات پیشرفته پلیس با نقصهایی رو به رو است.

سردار اصلانی نقش مردم در اجرای امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه اسلامی بسیار چشمگیر برشمرد و افزود: دیگر زمان قدیم نیست که تنها پلیس این امر الهی را به جا آورد بلکه نقش اقشار مختلف مردم در این زمینه بسیار تاثیرگذارتر است.

وی استفاده از اجناس و کالاهای خارجی را ضربه ای به بدنه جامعه دانست و گفت: پلیس برنامه‌های جدیدی در گمرکات و مرزها اجرا خواهد کرد تا اجازه داده نشود با ورود کالاهای قاچاق جامعه از این سو ضربه ببیند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به جوسازی ها و توطئه کاری های دشمنان انقلاب در فضاهای مجازی درباب تعریف اشتباه کولبرها و قاچاقچیان گفت: هر دو برای خود تعریفات و بحث های جدا گانه هستند و دشمنان می خواهند با نشرتعابیر غلط خود نام تامین کنندگان امنیت را خدشه دار کنند.

به گزارش موج، در پایان این مراسم سرهنگ میر حمید شفیعی به عنوان فرماندهی انتظامی ماکو معرفی شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه