English

استاندار قم:

استفاده از مردم برای امنیت یک هنر است

استاندار قم گفت: هنر ما این است که مدیریت کنیم تا با مدیریت صحیح جلب مشارکت مردمی را رقم بزنیم استفاده از مردم برای امنیت یک هنر است پایگاه های پلیس برای مردم است ما باید با مردم خانه یکی شویم .

استفاده از مردم برای امنیت یک هنر است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در دیدار فرمانده انتظامی استان و هیئت همراه با وی اظهار داشت: امنیت مقوله ی مهمی است که هم در بعد سیاسی و هم در بعد اجتماعی حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد : محوری ترین عنصر در امنیت مولفه ی جمعیت و مردم هستند که انبوهی از این جمعیت معتقد و کمک حال پلیس و مسائل امنیتی هستند و ما باید قدر آن ها را بدانیم بنابراین اگر آن ها را بشناسیم و با آنها ارتباط برقرار کرده و برای جلب اعتماد بستر سازی کنیم برای تضمین امنیت کمک کرده ایم .

سید مهدی صادقی اضافه کرد: نقش پلیس در این راستا خیلی پر اهمیت است بنابراین پلیس می تواند با توجه به مباحث اخلاقی،جامعه شناختی ومردم شناسی با کم ترین هزینه به نتیجه ی مطلوب دست پیدا کند .

استاندار قم با تاکید بر ارتباط پلیس و مردم برای جلب اعتماد عمومی خاطر نشان کرد: باید جمعیت جزئی از پلیس باشد و چون مردم به پلیس اعتماد می کنند بنابراین کمک می کنند مردم باید با پلیس باشند، عین پلیس باشند، خود را جزئی از امنیت بدانند جایی که پلیس صحبت می کند حرف اول و آخر را او باید بزند چون منفعت عمومی را در نظر می گیرد اگر پلیس محور و دارای ارج و قرب بالایی باشد بهترین ها می شود، پلیس، که یک افتخار ملی محسوب می گردد.

وی تصریح کرد: امنیت باید فراگیر عمومی و همگانی باشد خوشبختانه با حضور سردار مجتبایی مجموعه ی پلیس استان قم توانسته اعتماد مردمی را در حد بسیار بالایی جلب کند.

استاندارقم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همایش سهم من در امنیت گفت : این ایده ی خوبی بود باید مردم درگیر این مسائل شوند و ارتباط صحیح و سالم و مشارکت مردم و مسئولین در مباحث امنیتی خیلی در پیش برد کار ها کمک می کند.

وی اضافه کرد: هنر ما این است که مدیریت کنیم تا با مدیریت صحیح جلب مشارکت مردمی را رقم بزنیم استفاده از مردم برای امنیت یک هنر است پایگاه های پلیس برای مردم است ما باید با مردم خانه یکی شویم .

استاندار قم بیان داشت: من از همه تلاش های شما تشکر می کنم و لازمه ی هماهنگی و انسجام و انگیزه ی بالا همیشه لطف خدا بوده این که نیروهای شما شب و روز پای کار هستند مسلماً در راستای تامین امنیت تاثیرگزار بوده و قدرتمندی شما را ثابت میکند و احساس امنیت را بالا برده است.

 در ادامه فرمانده انتظامی استان قم نیز ضمن تبریک هفته دولت به همه ی دولتمردان ، استاندار قم را فردی صبور،صمیمی و مسئولی کارآمد خواند که همواره باعث افتخار استان قم بوده اند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: نیروی انتظامی علاوه بر اجرای ماموریت های خود همیشه همراه دیگر دستگاه ها بوده و خود را جزئی از کل در استان می داند که بتواند با همآوردی ماموریت های امنیتی و اجتماعی و ترافیکی را خوب مدیریت کند .

سردارکاظم مجتبایی افزود: اگرچه نهادی امنیتی هستیم ولی با اقدامات پیش دستانه اجتماعی توانسته ایم موضوعات گاهاً امنیتی را هم با راهکارهای اجتماعی حل کنیم، البته کار سختی است ولی سرریز آن در کاهش جرایم موثر است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به عملکرد استاندار در زمینه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی افزود: شما هم الگویی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی هستید که کار را در یک فضایی صمیمی و مردمی به پیش برده اید و امیدواریم این پیوستگی عمیق و کارآمد بین ارکان دولت و مردم بتواند نشاط، امیدواری ، شادابی و امنیت را همیشه برای مردم ایجاد کند و روز به روز معتقدین دلگرمتر شوند چرا که در این صورت است که مردم همراه و همگرا با نظام حرکت کرده و اعتماد آنها باعث محکم تر شدن پایه های نظام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه