English

خطیب نماز عید فطر در تبریز؛

اسرائیل با فروپاشی تدریجی روبرو است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و خطیب نماز عید فطر در تبریز با اشاره به شرایط داخلی و منطقه ای رژیم اشغالگر قدس، گفت: اسرائیل غاصب با فروپاشی تدریجی مواجه شده است و در این خصوص نباید هیچ تردیدی داشت.

اسرائیل با فروپاشی تدریجی روبرو است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در خطبه های نماز عیدسعید فطر، افزود: جبهه مقاومت با رشادت و شجاعت رژیم صهیونیستی را در موقعیت بسیار متزلزل و فروپاشی قرار داده است و وعده مقام رهبری مبنی بر نابودی این رژیم منحوس عملی می شود.

وی از حمله وحشیانه جنگنده های اسرائیل به سفارت جمهوری اسلامی ایران در خاک سوریه را به عنوان جنایت یاد کرد و با تاکید بر اینکه این عمل وقیح عمق توحش این رژیم را نشان داد، اظهار کرد: حمله به سفارت یک کشور در سرزمین کشور ثالث جنایت سیاسی و نظامی است که در رابط بین الملل بدعتی جدید به شمار می رود.

آیت الله آل هاشم این اقدام شنیع را نه دلیلی بر توان نظامی اسرائیل غاصب که نشان دهنده درماندگی آنها از شرایط به وجود آمده در غزه دانست و ادامه داد: سفارتخانه های مختلف در جهان جزو بی دفاع ترین مکان ها به لحاظ نظامی است که حمله به چنین محلی از سوی صهیونیست ها چهره و خوی ددمنشی آنها را برای جهانیان بیش از پیش نمایان ساخت.

وی بی ثمر بودن اهداف نتانیاهو در غزه همچون اشغال کامل این نوار، شکست در آزادسازی اسرای اسرائیلی و همچنین نابودی حماس را از دلایل اصلی حمله به سفارت خانه جمهوری اسلامی در دمشق و به شهادت رساندن سرداران سپاه عنوان کرد.

آیت الله آل هاشم با بیان اینکه رژیم اسرائیل به دنبال خروج از بحران غزه به هر طیرق ممکن است، یادآور شد: بر همین اساس دولت این رژیم جعلی به دشت به دنبال تغییر زمین بازی است که بدون تردید در این سیاست نیز با شکستی دیگر مواجه خواهد شد.

وی با قدردانی از مردم ایران اسلامی، آذربایجان و تبریز به خاطر حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، این حضور را حماسه ای دیگر عنوان کرد که نشان داد مردم آزاده ایران اسلامی و سایر نقاط جهان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین هرگز کوتاه نمی آیند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به روز ارتش جمهوری اسلامی برابر با ۲۹ فروردین ماه اشاره و اضافه کرد: این روز یکی از مهمترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که امام راحل با دوراندیشی خود هرگز اجازه فروپاشی ارتش را نداد.

آیت الله آل هاشم ادامه داد: در روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری به شدت برای انحلال ارتش تلاش می کردند اما تنها کسی که در برابر این خواسته مقاومت کرد، امام راحل بود ، چون ایشان ارتش و بدنه آن را به خوبی می شناخت.

وی تقدیم ۴۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و همراهی ارتشیان با انقلاب اسلامی را نشان دهنده مردمی و ولائی بودن ارتش دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه