English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

روز قدس عظمت اسلام را بیشتر نمایش داد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تبدیل شدن روز قدس به یک مساله اسلامی و انسانی، جلوگیری از فراموشی مساله فلسطین، زنده نگاه داشتن شعله مقاومت و جلوگیری از اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از برکات پیام امام خمینی (ره) دراعلام و انتخاب روز جهانی قدس است.

روز قدس عظمت اسلام را بیشتر نمایش داد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز عید سعید فطر با تبریک این عید به تمام مسلمان های جهان به ویژه مسلمانان کشورهای همسایه اظهارکرد: روز عید فطر روز بیداری و دریافت جایزه از درگاه الهی است؛ روزی که انسان مرتکب گناه نشود‌ عید است.

وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس در تقویم ها جمعه روز گذشته بود که به احتمال اینکه عید فطر باشد هفته قبل برگزار شد، گفت: مساله روز جهانی قدس مساله ای است که نمی توان به راحتی از آن گذشت .

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: شاید در مرداد سال ۱۳۵۸ که مصادف با ۱۳ ماه رمضان بود وقتی امام خمینی (ره) پیامی خطاب به مسلمانان جهان صادر کردند، کمتر کسی تصور می کرد که این روز بزرگ به یک جریان مستمر جهانی بر علیه رژیم صهیونیستی تبدیل شود.

وی افزود: آن پیام کوتاه که از قلم آسمانی آن مرد الهی صادر شد برکات بسیاری برای اسلام داشت که از جمله آنها می توان به مردمی سازی روز جهانی قدس و راهپیمایی مسلمانان در کشورهای مختلف اشاره کرد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: مسلمانان در دورترین نقاط دنیا در روز قدس، این یادگار با ارزش امام خمینی را با راهپیمایی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، عظمت اسلام را به جهانیان نشان دادند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در آستانه روز کارگر و روز معلم قرار داریم این روز را به کارگران زحمتکش و معلمان فداکار تبریک گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه