English

عریض ترین پل بتنی کشور در تبریز به پیشرفت ۵۰ درصدی رسید

شهردار منطقه ۵ تبریز از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح معلم این شهر به عنوان عریض ترین پل سگمنتال (بتنی پیش ساخته) کشور در بازه زمانی شش ماهه خبر داد.

عریض ترین پل بتنی کشور در تبریز به پیشرفت ۵۰ درصدی رسید
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، اکبر پورخردمند روز شنبه با اعلام این خبر، اظهار کرد: عملیات اجرایی پنج پروژه تقاطع غیرهمسطح از هفته دولت سال گذشته با هدف کاهش ترافیک در نقاط مختلف شهر آغاز شده که در این راستا پروژه‌ی فرامنطقه‌ای روگذر میدان معلم واقع در تقاطع نظام پزشکی به سمت چایکنار توسط شهرداری منطقه ۵ در حال اجراست.

وی با اشاره به اجرای این پروژه با بهره گیری از تکنولوژی سگمنتال، ادامه داد: روگذر میدان معلم به عنوان نخستین پل با فناوری سگمنتال در تبریز، با هدف بهره گیری از فناوری‌های جدید طراحی و در کمترین زمان ممکن به اجرا در می‌آید.

پورخردمند افزود: عملیات عمرانی ساخت پل معلم با هدف کاهش ترافیک معابر و تسهیل در دسترسی به فرودگاه به طول ۶۳۰ متر و عرض ۱۶ متر در بافت متراکم شهری تدوام دارد.

شهردار منطقه ۵ تبریز در خصوص تقاطع غیرهمسطح معلم، گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های ترافیکی شهر با بهره‌گیری از روش سگمنتال با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است. این پل با طول عرشه ۱۶ متر، عریض ترین پل سگمنتال کشور خواهد بود و در ۳۱ خرداد مطابق برنامه‌ریزی به بهره‌برداری می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه