English

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری تبریز:

۴۰ هزار گردشگر از موزه‌های شهرداری تبریز دیدن کردند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از بازدید ۴۰ هزار گردشگر نوروزی از مجموعه موزه‌های شهرداری تبریز تا روز گذشته خبر داد.

 ۴۰ هزار گردشگر از موزه‌های شهرداری تبریز دیدن کردند
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، امیر نصیربیگی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: موزه شهر تبریز در عمارت تاریخی ساعت و نمایشگاه صنایع‌دستی این مجموعه در تعطیلات نوروزی، میزبان بیش از ۱۸ هزار بازدیدکننده بود و پر رفت‌وآمدترین مجموعه موزه‌ای شهرداری به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در جهت تامین رفاه و رضایت گردشگران نوروزی، اظهار کرد: موزه شهر واقع در عمارت میدان ساعت، خانه موزه استاد شهریار، خانه موزه علی موسیو، موزه فوتبال، موزه مشاغل در یخچال صادقیه و خانه تاریخی نیکدل جزو مجموعه موزه‌ای تحت مدیریت شهرداری تبریز و همه‌روزه میزبان بازدیدکنندگان و گردشگران است.

نصیربیگی فعالیت منظم و حضور مستمر اتوبوس‌های گردشگری برای جابجایی و عبور و مرور و راهنمایی مهمانان در ۲ نوبت صبح و عصر را موجب تسهیل حضور گردشگران در مجموعه‌های موزه‌ای شهرداری تبریز اعلام کرد.

به‌گفته وی، اتوبوس‌های گردشگری شهرداری تبریز از ۲۹ اسفند فعالیت خود را شروع کرده‌اند و انتقال گردشگران به اماکن دیدنی و تاریخی و فضاهای فرهنگی شهر را بر عهده دارند.

نصیربیگی گفت: شهرداری تبریز با در اختیار داشتن موزه‌های مختلف و اماکن تاریخی، بخشی از جاذبه‌های گردشگری تبریز در حوزه موزه‌داری را به خود اختصاص داده است.

وی اعلام کرد: با توجه به آغاز پویش "نوروز تبریز"، عموم گردشگران نوروزی و شهروندان تبریزی می‌توانند با تگ کردن عکس‌های یادگاری به اینستاگرام farhangtbz@ یا ارسال  به نشانی ایتای farhangtbz_admin@ خود از تبریزگردی‌های نوروز، در پویش همراه با نوروز شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه