English

رییس سازمان فضای سبز شهرداری تبریز ؛

۹ میلیون بوته گل در شهر تبریز کاشته شد

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: ۹ میلیون بوته انواع گل در اجرای طرح استقبال از بهار در سطح این شهر کاشته شد.

۹ میلیون بوته گل در شهر تبریز کاشته شد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، سیامک آسیایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برنامه‌های طرح استقبال از بهار از سوی این سازمان از دی‌ ماه سال گذشته آغاز شده بود و در آستانه عید نوروز با سرعت بیشتری اجرا شد و این روند همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح ضمن آماده‌سازی فضاهای سبز شهری برای اجرای طرح‌های گلکاری به وضعیت عمومی پارک ها، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها رسیدگی شده و گونه‌ های مورد نیاز در واحدهای تولیدی گل و گیاه تولید شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: اجرای طرح استقبال از بهار و گلکاری در سطح میادین و پارک های شهر علاوه بر زیبایی بصری و ایجاد فضای شاداب در سطح شهر، در ایجاد سرسبزی محیط شهری نیز نقش بسزایی ایفا می کند.

آسیایی، ادامه داد: اجرای طرح‌های گلکاری بهاری در سطح شهر و ایجاد ده‌ها فرش گل‌های زیبا و ترکیبی از گونه‌های بهاری، چیپس‌ چوب(چوب‌های کوچک رنگی) و شن رنگی در میادین، تفرجگاه‌ها و بوستان‌های شهر، موجب افزایش روحیه نشاط و شادابی و سلامت روحی و روانی شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از گل های کاشته شده در سطح شهر، در مراکز تولید گل و گیاه شهرداری تبریز تولید شده‌ است، یادآور شد: با تجهیز مراکز تولیدی گل و گیاه مناطق دهگانه شهرداری تبریز تلاش می شود گونه های مورد نیاز حوزه فضای سبز در خود گلخانه های در اختیار شهرداری تولید شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه