English

معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش:

عزت و اقتدار نظام اسلامی را باحضور در انتخابات به دنیا نشان دهیم

معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش گفت: هیبت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بر همگان اثبات شده است.

عزت و اقتدار نظام اسلامی را باحضور در انتخابات به دنیا نشان دهیم
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت الاسلام حسن پرورش در جمع کارکنان و خانواده‌های منطقه پدافندهوایی شمالغرب با گرامیداشت سالروز حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا اظهار کرد: هیبت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بر همگان اثبات شده است و این واقعیت را ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به الان بارها بر جهانیان نشان داده ایم.

وی بااشاره به اینکه شرکت در انتخابات به مثابه دفاع از کشور، ولایت و ادامه دادن راه شهیدان است، افزود: انتخابات از مسائلی است که همواره مورد تاکید بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبرمعظم انقلاب بوده است که لازم است با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات عزت و اقتدار نظام اسلامی را برهمگان نشان دهیم.

حجت الاسلام پرورش بااشاره به اینکه دشمن در فضای حقیقی و مجازی سعی دارد با تبلیغات منفی مردم را نسبت به آینده دلسرد و ناامید کند گفت: انتخابات از رویدادهای مهم و اساسی است که می‌تواند روح تازه ای را در جمهوری اسلامی بدمد و تحولات جدیدی را در جامعه اسلامی به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان با پیاده سازی انواع تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها بدنبال بی رونق کردن انتخابات هستند خاطرنشان کرد: مردم ایران با تمام گله گذاری‌هایی که از ناملایمات معیشتی و اقتصادی دارند اما هیچ وقت اجازه نداده اند معاندان و مخالفان جمهوری اسلامی چشم طمعی به آب و خاک این مرزوبوم داشته باشند.

معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش در ادامه به عملیات «طوفان الاقصی» اشاره و بیان داشت: طوفان الاقصی طوفانی بود که روز به روز جلوتر رفته و عظمت پوشالی و هیمنه واهی استکبار جهانی را بر همگان ثابت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه