English

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

نمایشگاه کتاب تبریز نقطه عطف تحولات فرهنگی آذربایجان شرقی بود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هجدهمین نمایشگاه کتاب تبریز نقطه عطف تحولات فرهنگی استان بود، گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه ترویج مطالعه و کتابخوانی در بین نوجوانان و جوانان بود که با استقبال خوبی روبرو شد.

نمایشگاه کتاب تبریز نقطه عطف تحولات فرهنگی آذربایجان شرقی بود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، تراب محمدی در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و یازدهمین نمایشگاه استانی مطبوعات، اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و مطبوعات استان امسال در فضای جدید ساختاری با وجود کمبود اعتبار برگزار شد که با این وجود مورد قبول مسوولین کشوری بود.

وی با اشاره به برگزاری چندین نمایشگاه، برنامه و همایش مهم در سال جاری در استان، افزود: تمامی این برنامه ها نیازمند اعتبار ویژه می باشد که برای هیچ یک از آنها ردیف بودجه جداگانه تعریف نشده و از محل مسئولیت های اجتماعی سازمان ها و نهادها کمک گرفته شده است.

محمدی با اشاره به اینکه توسعه روزافزون فضای مجازی نیز نمی تواند جایگزین کتاب شود، گفت: برای اینکه جامعه را با حوزه فرهنگ بیشتر آشنا کنیم باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی درجامعه توسعه یابد.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه مطبوعات استان اظهار کرد: خبرنگاران و روزنامه نگاران آذربایجان شرقی از جمله بهترین های کشور هستند و بسیاری از فعالان این عرصه در روزنامه های معتبر کشور حضور دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به آمار بالای رسانه های استان گفت: رسانه های استان اعم از خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و مطبوعات از لحاظ آماری رشد کرده اما از نظر کیفی شاهد تحولات عمیق در این حوزه نیستیم که لازم است گام های موثر و بهتری در این زمینه بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه