English

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم هم افزایی برای روان‌سازی ترافیک تبریز

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم هم افزایی همه نهادهای مسئول با اولویت شهرداری و پلیس راهور برای روان سازی ترافیک تبریز تاکید کرد.

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم هم افزایی برای روان‌سازی ترافیک تبریز
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، عابدین خرّم در شورای ترافیک تبریز اظهار کرد: باید تدابیری اندیشید که گلایه مردم از ترافیک سنگین تبریز برطرف شود.

وی تاخیر در اجرای تصمیم‌های مرتبط با ترافیک را یکی از آفت‌های این حوزه دانست و اضافه کرد: تسریع در افزایش و به روزسازی دوربین‌های ثبت تخلفات، تقاطع‌ها و خط بی آر تی و تردد خودروهای پلاک زوج و فرد از جمله راهکارهای موثر در روان سازی ترافیک تبریز است.

وی ادامه داد: خرابی دوربین‌های ثبت تخلفات موجب تشدید ترافیک و قفل شهر شده و تصمیمات اتخاذ شده در این ارتباط باید در اسرع وقت عملیاتی شوند.

خرّم از تغییر فرهنگ کار با رویکرد تسریع در نصب دوربین های جدید، تحویل خودرو و موتور سیکلت‌های مجهز به دوربین تخلفات رانندگی سیار توسط شهرداری و اصلاحات هندسی به عنوان دیگر راهکارهای موثر در تسهیل ترافیک خودروها در کلان شهر تبریز یاد کرد.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: ما نمی‌توانیم شاهد نارضایتی مردم از قفل شدن شهر و ترافیک سنگین در مناطق مختلف تبریز باشیم‌.

وی یادآوری کرد: بازنگری و اصلاح ورودی و خروجی‌ها نیز در تسهیل ترافیک موثر بوده و باید مورد توجه جدی شهرداری و پلیس راهور باشد.

خرّم بیان کرد: از لحاظ فنی نیز برای خروج از وضعیت فعلی ترافیک، باید کارشناسان و متخصصان حوزه ترافیک طرح‌های جدید ارایه کنند.

وی گفت: فقدان متخصص و کارشناس ترافیک در بدنه شهرداری بسیار محسوس است که باید این نقص برطرف شود.

خرّم از اصلاح اصول شهرسازی به عنوان یکی از راهکارهای بلندمدت موثر در روان‌سازی ترافیک تبریز نام برد که به گفته وی باید مورد توجه نهادهای مسوول در امر شهرسازی از قبیل شهرداری و سازمان نظام مهندسی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه