English

همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم؛

مدارس آذربایجان شرقی میزبان شهدای گمنام

مدارس استان آذربایجان شرقی همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم، میزبان شهدای گمنام هستند؛ استقبال از شهدای گمنام در مدارس تبریز تا ۲۶ آذر ماه، سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) ادامه دارد.

مدارس آذربایجان شرقی میزبان شهدای گمنام
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، اولین آئین استقبال و تشییع پیکر شهید گمنام در مدرسه شاهد علی بن ابی طالب ناحیه چهار تبریز با حضور مسئولان دستگاه تعلیم و تربیت استان و دانش‌آموزان برگزار شد.

بر این اساس؛ مدارس مختلف استان آذربایجان شرقی طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، میزبان دو شهید گمنام هستند و مدیران مدارس می‌توانند برای بهره‌گیری معنوی از شهدای گمنام با هماهنگی ادارات و از طریق لینک (Revayat۲۴.ir/shahid) اقدام به ثبت درخواست خود کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در حاشیه مراسم استقبال از شهید گمنام، عطرآگین شدن فضای تعلیم و تربیت به عطر شهدا را فرصتی ارزشمند برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس عنوان کرد.

مسعود سعادتی که در کنار دانش‌آموزان در این مراسم شرکت کرده بود، افزود: امروز همه ما با چندین نسل فاصله برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا کنار هم قرار گرفته‌ایم و این موضوع نشانده آن است که نسل جدید نیز پشتیبان انقلاب و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

مشاور فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه فداکاری‌ها و ایثار شهدا فراموش شدنی نیست، برپایی مراسم‌هایی همچون مراسم استقبال از شهدای گمنام در در مدارس را گامی موثر در راستای تحقق جهاد تبیین برای نسل جدید عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه