English

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

باشگاه ماشین سازی تبریز ۲۰۰ میلیارد ریال بدهی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: باشگاه ماشین سازی از این جهت مبلغی افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال بدهی دارد که باید به هر نحو ممکن این بدهی تسویه شود.

باشگاه ماشین سازی تبریز ۲۰۰ میلیارد ریال بدهی دارد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حبیب ستوده نژاد در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان متولی اصلی ورزش قهرمانی پیگیر وضعیت تیم ماشین سازی است، اظهار کرد: متاسفانه آنچه که امروز بر سر قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان آمده است، برای همه ما و هواداران این تیم غیر قابل باور است و تداوم این وضعیت به هیچ عنوان به نفع ورزش استان نخواهد بود.

وی بدهی های خارجی را مهمترین دلیل راکد ماندن فعالیت های تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اعلام و تاکید کرد: مالک این تیم که با قول های فراوان مدیریت باشگاه را بر عهده گرفت، نتوانست به تعهدات خود عمل کند که همین موضوع باعث بروز انواع مشکلات برای این تیم شد.

وی با اشاره به اینکه مالک باشگاه باید نسبت به پرداخت بدهی فوق اقدام کند، افزود: به رغم مکاتبات فراوان هنوز این موضوع پیگیری مناسب نشده است، در حالیکه با انجام مذاکرات می توان به توافقاتی با وکلای بازیکنان خارجی دست یافت تا فعالیت ها از سر گرفته و پنجره نقل و انتقالات ماشین سازی باز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه