English

آغاز انتخابات در سه حوزه تبریز، میانه و شبستر آذربایجان شرقی

دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر آغاز شد و یکهزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات این دوره در سه حوزه باقی مانده آذربایجان شرقی پیش‌بینی شده است که از صبح امروز آغاز شد.

آغاز انتخابات در سه حوزه تبریز، میانه و شبستر آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ساعت هشت صبح امروز /جمعه / در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر آغاز شد، انتخابات در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به طور تمام الکترونیک است.

از صبح امروز تعدادی از مردم پیش از گشایش شعبه منتظر اخذ رای بودند که رای خود را به صندوق انداختند تا جزو اولین های انتخابات باشند.

کلیه رأی‌دهندگان مرحله دوم می‌توانند در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول انتخابات در آنجا رأی داده‌اند، در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

شهروندان با در دست داشتن مدارک شناسایی نظیر کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه رانندگی، کارت پایان خدمت و پاسپورت می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر از میان ۱۲ نامزد راه یافته به مرحله دوم ۶ نامزد به مجلس راه خواهند یافت.

یک هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رای در سه حوزه انتخابیه، آماده دریافت آرای شهروندان بوده که از این تعداد، ۵۱۷ شعبه در روستاها و ۸۱۰ شعبه در شهرها مستقر هستند و از کل شعبه‌های اخذ رای، ۱۵۳ شعبه به طور سیار و یکهزار و ۱۷۴ شعبه ثابت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه