English

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی؛

خانه کوهنوردی جنوار داغی افتتاح خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: برنامه افتتاحیه خانه کوهنوردی جنوار داغی شهرستان سراب ، طبق هماهنگی‌های بعمل آمده فردا پنجشنبه مراسم افتتاحیه برگزار خواهد شد.

خانه کوهنوردی جنوار داغی افتتاح خواهد شد

حبیب ستوده نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی اظهار کرد: با اشاره به اختلاف‌های پیش آمده بر سر افتتاح خانه کوهنوردی جنوار داغی واقع در منطقه حیدر آباد از توابع شهرستان سراب بین هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان و شهرستان سراب و همچنین فرمانداری این شهرستان و اداره کل محیط زیست استان دیروز جلسه‌ای در این خصوص در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ترتیب داده شد تا این موضوع حل و فصل شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی همچنین تاکید کرد: با هماهنگی‌های بعمل آمده قرار شد قله جنوار داغی بدلیل داشتن عنوان بلند ترین قله حاضر در استان، در طرح سیمرغ فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گنجانده شود ولی بدلیل قرار گرفتن در منطقه حفاظت شده و داشتن مسیر صعود خطرناک برای کوهنوردان، با هماهنگی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی و اداره محیط زیست این صعود انجام بگیرد.

لازم به ذکر است قله جنوار داغی با ارتفاع ۳۹۵۰ متر از سوی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به عنوان بلندترین قله استان آذربایجان شرقی به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه