English

مسئول گروه کوهنوردی مخابرات منطقه اصفهان تشریح کرد:

فعالیت های گروه کوهنوردی مخابرات اصفهان در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲

مسئول گروه کوهنوردی مخابرات منطقه اصفهان گزارش کاملی از فعالیت های گروه کوهنوردی مخابرات منطقه اصفهان در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ ارائه داد.

فعالیت های گروه کوهنوردی مخابرات اصفهان در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد نجفی با اشاره به صعودهای تیم کوهنوردی مخابرات منطقه اصفهان در سال جاری گفت: صعود شبانه به ارتفاعات شاهکوه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)، صعود به قله مارشنان، صعود به ارتفاعات شنلی منطقه دهاقان، صعود به قله کرکس به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی مخابرات، کوهنوردی نیشابور – مشهد مقدس از طریق ارتفاعات بینالود از جمله برنامه های گروه کوهنوردی در سال جاری بوده است.

وی افزود: صعود به قله دماوند، اجرای برنامه های هفتگی کوهپیمائی منطقه صفه و شاهکوه و آبیاری نهال های کاشته شده در دو منطقه صفه و شاهکوه و استمرار فعالیت های عمرانی در پناهگاه کرکس در طول تابستان در پنج مرحله از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی می باشد.

نجفی خاطرنشان کرد: ایجاد پناهگاه کوهنوردی کرکس که به همت مخابرات اصفهان و گروه کوهنوردی در سالهای ۸۲ تا ۸۴ ساخته شده؛ جلوه ای دیگر از انجام مسئولیتهای اجتماعی این مجموعه بوده که تاکنون منشا خدمات فراوانی به جامعه کوهنوردی ایران بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه