English

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان آینده نظام را بیمه می‌کند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ابراز عقیده کرد که تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه بین جوانان می‌تواند آینده روشن نظام را بیشتر از همیشه بیمه کند.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان آینده نظام را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، تراب محمدی ظهر شنبه در دومین جلسۀ شورای ترویج و توسعۀ فرهنگ ایثار و شهادت آذربایجان شرقی طی سال جاری اظهار کرد: اساساً انتقال و تعمیق ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت بخصوص در بین جوانان و نوجوانان، فلسفۀ ایجاد شورای ترویج و توسعۀ فرهنگ ایثار و شهادت است که باید تحقق آن با جدّیت تعقیب شود.

وی با بیان اینکه ایثار و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان، موجب حفظ اسلام، استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی ایران شد، تاکید کرد: رسالت سنگین ما حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آحاد جامعه بویژه به جوانان و نوجوانان است.

محمدی افزود: اگر نسل‌های جدید با فرهنگ ایثار و شهادت بخوبی مأنوس شوند، علاوه بر بیمه شدن آیندۀ نظام، با جوانان مسئولیت پذیر مواجه خواهیم بود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: پیگیری حق و حقوق قانونی ایثارگران یکی دیگر از مأموریت هایی است که دبیرخانۀ شورای ترویج و توسعۀ فرهنگ ایثار و شهادت استان باید با حساسیت آن را دنبال کند.

محمدی همچنین با قدردانی از اهتمام بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه‌های اداری استان جهت اجرای طرح سپاس از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران معزّز گفت: باید برنامۀ دیدار با خانواده‌های شهدا به عنوان یکی از فعالیت‌های محوریِ دومین کنگرۀ ملی بزرگداشت مقام ۱۰ هزار شهید استان ادامه داشته باشد و لازم است دستگاه‌های مختلف برای جلوگیری از همپوشانی‌های احتمالی، در هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اقدام به دیدار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه