English

امام جمعه تبریز:

ما از دولت و ملت جمهوری آذربایجان خواهان قطع صادرات نفت به اسرائیل هستیم

امام جمعه تبریز گفت: از دولت و ملت جمهوری آذربایجان برای قطع صادرات نفت به اسرائیل را خواهانیم چراکه جمهوری آذربایجان بیش از ۶۰ درصد نفت رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیل را تامین می‌کند.

ما از دولت و ملت جمهوری آذربایجان خواهان قطع صادرات نفت به اسرائیل هستیم

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز اظهار کرد: سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز یادآور سه رخداد بزرگ و آرمانی انقلاب اسلامی است یعنی تبعید حضرت امام در سال ۴۳ به ترکیه و کشتار دانش‌آموزان انقلابی در سال ۵۷ جلوی دانشگاه تهران و تسخیر انقلابی و حماسی جاسوس‌خوانی سفارت آمریکا توسط دانشجویان است که این روز به عبارتی سراغ پیدایش ‌ نبوغ گفتمان استکبارستیزی است.

وی ادامه داد: ۱۳ آبان ماه سالروز ریشه‌کن شدن ریشه‌های فساد آمریکا در ایران است؛ این روز همان روز نابودی سال‌ها دخالت و خیانت و کودتا علیه ملت ایران است و همان‌طور که رهبر کبیر انقلاب فرموده‌اند این روز انقلاب دوم است. 

امام جمعه تبریز گفت: همه ما فردا شعار همیشگی مرگ بر آمریکا را در خیابان‌ها تکرار خواهیم کرد. 

وی افزود: من از تمام مردم عزیز که در این شرایط حساسیت مساله غزه هستیم می‌خواهم تا فردا خیابان‌های تبریز را میدان بروز و ظهور استکبارستیزی ملت ایران کنند. 

وی گفت: با وجود نسل‌کشی تل‌آویو در غزه و وضعیت وخیم انسانی در منطقه؛ کشورهای غربی برای حمایت از آتش‌بس خودداری کردند و نشان دادند که آن شعار حقوق بشر از طرف غربی یک کلاه بزرگ بر سر بشریت است.  

آل‌هاشم ابراز کرد: با وجود جنایت‌های وحشیانه صهیونیستی این رژیم جنایتکار تاکنون هیچ دستاورد نظامی نداشته است و صهیونیست‌ها در زمین به بن بست رسیده و زمان کم آورده و در مدیریت اذهان دنیا شکست خورده‌اند. 

آل‌هاشم با اشاره بر فرمایشات رهبری مبنی بر بمباران غزه و و‌ابسته شدن راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی در دیدار با دانشجویان و دانش‌آموزان، گفت: از دولت و ملت جمهوری آذربایجان برای قطع صادرات نفت به اسرائیل را خواهانیم چراکه جمهوری آذربایجان بیش از ۶۰ درصد نفت رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیل را تامین می‌کند از این‌رو نفت آذربایجان می‌تواند مشتریان دیگر داشته باشد و نباید اقتصاد کشور را به یک رژیم کودک‌کش وصل کرد.

خطیب نماز جمعه تبریز گفت: یکی از مصادیق تقوا، تقوای انتخاباتی است؛ اخلاق انتخاباتی رعایت شود و نباید در تبلیغات انتخاباتی همدیگر را تخریب کرد؛ هنوز تبلیغات نشده می‌بینیم چطور در مورد هم حرف زده و تخریب می‌کنند. 

وی به کسب رتبه برتر دانشگاه علوم‌پزشکی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: تبریک به دو جوان تبریزی که مدال طلا و نقره در مسابقات مهارت در رشته نرم افزار موبایل و ساخت طلا و جواهرات کسب کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه