English

امام جمعه تبریز:

فلسطینیان مشوق و هسته اصلی مبارزان ضد توطئه‌طلبی در دنیا  هستند

امام جمعه تبریز گفت: آنها مشوق و هسته اصلی مبارزان ضد توطئه‌طلبی در دنیا  هستند در حالی که رژیم غاصب در قطع آب و برق و گاز مردم و حتی انسداد رسیدن غذا به مردم و غیرنظامیان دارد می‌جنگد که بدترین نوع جنایت جنگی است. 

فلسطینیان مشوق و هسته اصلی مبارزان ضد توطئه‌طلبی در دنیا  هستند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی و وقایع اخیر فلسطین و سرزمین‌های اشغالی نشانگر دوران عزت چشمگیر مسلمانان به صورت تدریجی و واضحی است که آغاز شده است و نشان می‌دهد که توسعه‌طلبی صهیونیستی و وهابیان رو به زوال است.

وی با بیان اینکه این پیروزی‌ها برای دشمنان ما قابل تصور نبود ولی ما باور داشتیم، گفت: زیرا سال‌ها مقاومت فلسطین‌ها را دیده و بلوغ و کمال و استقامت و پیروزی دشمن بر قامت فلسطین نمایان بود.

امام جمعه تبریز با اشاره بر اینکه این پیروزی‌ها از درون خود فلسطینی‌ها در آمده و می‌جوشد است، ادامه داد: آنها مشوق و هسته اصلی مبارزان ضد توطئه‌طلبی در دنیا هستند در حالی که رژیم غاصب در قطع آب و برق و گاز مردم و حتی انسداد رسیدن غذا به مردم و غیرنظامیان دارد می‌جنگد که بدترین نوع جنایت جنگی است.

وی متذکر شد: در دنیای مدرن هیچ رژیمی را نمی‌توان سراغ گرفت که مثل رژیم صهیونیست این قدر وقیحانه دست به جنایت بزند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: همین رژیم صهیونیستی و غاصب از جانب رسانه و دستگاه‌های دیپلماسی توسط کشورهای مختلف حمایت می‌شوند و در دنیا همه باید بدانند که بمباران‌های وحشیانه علیه غزه و قتل عام غیرنظامیان و زنان و کودکان و ویران کردن خانه‌ها و بستن آب و برق در غزه راه‌حل پایان یافتن به بحرانی که حیات اشغال‌گری را نشانه گرفته، نیست.

امام جمعه تبریز ادامه داد: قطعاً اگر راه‌حل این بود، آنها بعد از ۷۰ سال اشغال‌گری درگیر جنگ طوفان الاقصی نبودند و الان با وجود همه تبلیغات ماشین جنگی رسانه‌ای خود دشمن، آرمان فلسطین در بین مردم‌های مختلف و حتی خود غربی گسترده‌تر شده است و رژیم صهیونیستی و کودک‌کش در چشم ملت‌ها منفورتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی به مانند یک زلزله و رژیم صهیونیستی و حامیان غربی را تکان داده است.

آل‌هاشم بیان داشت: در حال حاضر یک قدرت نظامی مستقل در جوار سرزمین‌های اشغالی شکل گرفته است که در آینده می‌تواند تمام ارکان رژیم را به اضمحلال و نابودی بکشاند.

وی درخواست کرد: من از تمام مداحان و شاعران جوان نسبت به اشعار حماسی روز و وقایع روز بی‌تفاوت نباشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه