English

مدیرکل پست استان:

۴۲۶ فروشگاه اینترنتی در آذربایجان شرقی داریم

مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی گفت: در استان ۴۲۶ فروشگاه اینترنتی داریم که در شش ماه نخست سال ۱۵۰ هزار ترافیک مرسوله به ارزش ۷۰ میلیارد تومان داشتیم.

 ۴۲۶ فروشگاه اینترنتی در آذربایجان شرقی داریم

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، جواد دباغ صادقی پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز با اشاره به هفدهم مهرماه روز جهانی پست اظهار کرد: رویکرد ما جلب رضایت مندی مردم و ارائه خدمات مطلوب به مردم روستاها و شهرهای مختلف استان است.

وی با اشاره به عملکرد پست استان طی شش ماه اول سال جاری افزود: بیش از ۳.۵ میلیون فقره مرسوله در این مدت به استان وارد شد و توسط نیروهای پست توزیع شد. همچنین در این مدت سه میلیون فقره مرسوله پستی نیز از استان به مقاصد مختلف کشور ارسال شد.

صادقی پور با تاکید بر اینکه ۶.۵ میلیون فقره مرسوله پستی طی شش ماه نخست امسال وارد و صادر شده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰ درصدی دارد.

وی با اشاره به اینکه پست به عنوان یکی از سکوهای تجارت الکترونیک کشور مطرح است، افزود: در سال ۱۴۰۲ در مجموع ۴۸۷ فروشگاه اینترنتی با اداره کل پست استان درحال همکاری هستند. در سایت ای بازار نیز با ۶۱ فروشگاه درحال همکاری هستیم.

مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در استان ۴۲۶ فروشگاه اینترنتی داریم که در شش ماه نخست سال ۱۵۰ هزار ترافیک مرسوله به ارزش ۷۰ میلیارد تومان داشتیم.

وی از توزیع ۱۸۷ هزار گذرنامه زیارتی و عادی توسط پست استان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

صادقی پور افزود: در شهر تبریز روزانه ۱۶ هزار مرسوله توسط ۱۲۰ تا ۱۳۵ نفر نامه رسان توزیع می‌شود.

وی به افتتاح پروژه‌های زیرساختی پست در استان نیز اشاره کرد و گفت: ۲۲ مهرماه با حضور مسئولان استانی و معاون وزیر ارتباطات ۲ ناحیه بزرگ پستی در شهر تبریز و یک دفتر پستی در شهر جدید سهند ۲۲ مهرماه جاری افتتاح می‌شود.

صادقی پور گفت: یکی از ناحیه‌های پستی تبریز در منطقه باغمیشه قرار دارد و دیگری نیز در منطقه ولیعصر است. دفتر پستی نیز در شهر سهند که جمعیتی حدود ۲۰۰ هزار نفر دارد، به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه