English

معرفی مرکز فروش عمده تشک طبی با قیمت مناسب

خرید عمده کالای خواب به خصوص تشک، توسط هتل ها، مهمانسرا، خوابگاه های دانشجویی انجام می شود اما خرید عمده تشک طبی علاوه بر موارد بالا، توسط بیمارستان ها و مراکز درمان نیز صورت می گیرد. به همین دلیل در اینجا علاوه بر معرفی کوتاهی از تشک طبی، مرکز فروش عمده و تکی آن را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی مرکز فروش عمده تشک طبی با قیمت مناسب

به گزارش خبرگزاری موج، معمولا برای خود ما و اطرافیانمان پیش آمده که هنگام بیدار شدن با کرختی برخیزیم و یا احساس درد در بعضی نواحی بدن کنیم. اگر چنین وضعیتی را به طور مداوم تجربه می کنید. بایستی در کالای خواب خود تجدید نظر کنیم و درصدد تعویض آن بربیایم. این بعضی مراکز و اقامتگاه ها به فکر سلامتی و تهیه بهترین انواع کالای خواب برای مراجعه کنندگان باشد، خبر بسیار خوبی است. البته که این مورد باید برای بیشتر مراکز درمانی و بیمارستان های مدرن، هتل های مجلل و خوابگاه های معتبر، حائز اهمیت باشد و به خرید بهترین تشک ها باشند.

خرید عمده  کالای خواب به خصوص تشک، توسط هتل ها، مهمانسرا، خوابگاه های دانشجویی انجام می شود اما خرید عمده تشک طبی علاوه بر موارد بالا، توسط بیمارستان ها و مراکز درمان نیز صورت می گیرد. به همین دلیل در اینجا علاوه بر معرفی کوتاهی از تشک طبی، مرکز فروش عمده و تکی آن را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

 

چند نکته در خرید عمده تشک طبی اهمیت زیادی دارد

نکته اول: توجه به بودجه، بدون انتخاب تشک های بی کیفیت؛ قبل از انتخاب تشک موردنظرتان بایستی بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید به سراغ همان رنج قیمت بروید. اما اگر هدف شما از خرید تشک، تشک های خوشخواب طبی است، قطعا باید آمادگی پرداخت مبالغ بیشتر را داشته باشید و گول فروشگاه هایی که اسم طبی، تشک های بی کیفیت عرضه می کنند را نخورید.

نکته دوم: همچنین پر واضح است که اگر از تشک علاوه بر وظیفه اصلی اش که در واقع نوعی زیرانداز خوشخواب است، انتظار دارید، بایستی سراغ همان دسته از تشک ها بروید تا انتخاب برایتان آسان تر شود. مثلا اگر دچار درد در ناحیه لگن هستید تشک مناسب با همان عارضه را پیدا کنید. که این مورد برای بیمارستان ها، مراکز درمانی و خانه سالمندان از اهمیت بیشتری برخوردار است. یعنی انتخاب مدل هایی مانند لاتکس و مموری فوم باکیفیت برای توزیع مناسب فشار بدن جهت حفظ سلامتی فرد.

نکته سوم: برای هتل ها و اقامتگاه هایی که به صورت مکرر افراد مختلف از تشک ها استفاده می کنند، حتما از مدل هایی که محافظ و تاپر دارند استفاده کنید و یا به صورت مجزا خریداری کنید تا طول عمر تشک ها بیشتر شود.

 

چرا تشک طبی، بهترین پیشنهاد برای مراکز مهم و مجلل است؟

همه ما حداقل یک سوم از کل زندگیمان را در حال استراحت می گذرانیم بنابراین بسیار مهم است که به خواب و اکسسوری خواب اهمیت کافی بدهیم. اما بعضی از افراد باید توجه ویژه ای به کالای خواب خود داشته باشند و لازم است حتما از انواع تشک طبی استفاده کنند. افراد سالم با استفاده از این تشک های ارتوپدی، به حفظ سلامت و استقامت بدن خود کمک می کنند و می توانند انرژی بیشتری برای شروع روز دیگر ذخیره کنند. علاوه بر آن افراد زیر حتما باید از این تشک ها استفاده کنند:

  • کسانی که دچار عارضه های مختلف در ناحیه ستون فقرات هستند؛
  • کسانی که دیسک کمر دارند؛
  • کسانی که از آرتروز گردن رنج میبرند؛
  • کسانی که تحت عمل جراحی قرار گرفته اند؛
  • کسانی که دچار گودی یا برآمدگی کمر هستند؛
  • سالمندان؛
  • و خانم های باردار.

تشک طبی معمولا ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر تشک ها متمایز می کند یکی از این ویژگی ها پوشش دهی ستون فقرات است که آنها را در یک راستا قرار می دهد. بعلاوه کمر در طول خواب در استانداردترین حالت خود قرار می گیرد. تشک طبی فرورفتگی و برآمدگی های بدن را کاور می کند که فشار در یک نقطه متمرکز نشود و بر روی تمام بدن پخش میشود.

معرفی مرکز فروش عمده تشک طبی با قیمت مناسب

خرید عمده تشک برای چه کسانی پیشنهاد می شود؟

هر مکانی که تخت وجود دارد نیاز به تشک نیز احساس می شود. چندین مکان هستند که مجبورند مدام تشک های طبی خود را عوض کنند در زیر به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم.

بیمارستان ها و مراکز درمان:

از آنجایی که تعداد تخت های موجود در بیمارستان ها و مراکز درمان بالاست و همچنین معمولا افراد بیماری که شرایط جسمی مناسبی ندارند و یا تحت عمل های جراحی قرار گرفته اند نیازمند به خرید انواع تشک طبی به تعداد بالا هستند.

هتل ها، مهمان سراها و خوابگاه ها:

افراد برای تفریح و یا کار به شهرهای مختلف سفر می کنند و برای استراحت به سراغ هتل ها می روند و معمولا خستگی حاصل از تفریح و یا کار را با خود به هتل می برند و انتظار دارند خوابی راحت و آرام را تجربه کنند. صاحبان هتل ها برای به دست آوردن رضایت مسافران خود نیاز دارند تا تشک های استاندارد را انتخاب کنند و چون تعداد اتاق ها و تخت های هتل  زیاد است مجبورند به تعداد بالا و به صورت عمده تشک های طبی خود  را خریداری کنند.

 

نمایندگی معتبر فروش عمده و تکی بهترین تشک های طبی اصل

فروشگاه ژرمن کالا یکی از مراکز فروش عمده و تکی تشک طبی در ایران است که سالهاست محصولات، برند خوشنامی همچون دانلو پیلو را از کشور آلمان وارد می کند که هم به صورت نقد و هم اقساطی تمامی کالاهای خواب اورجینال خود را با پنج سال ضمانت تعویض به فروش می رساند. تشک های طبی این فروشگاه اینترنتی علاوه بر صد در صد اورجینال بودن از لاتکس طبیعی نیز تولید شده اند و با بسته بندی شرکت دانلوپیلو از کشور مبدا یعنی همان آلمان وارد ایران و در دسترس شما قرار می گیرند. قیمت این تشک ها با توجه به موارد بالا بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد که برای خریداران عمده، تخفیف های ویژه ایی را تعهد داده اند.

برای مشاهده مدل های فروشگاه ژرمن کالا جهت خرید عمده تشک و شرایط پرداخت آن، به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.germankala.ir/فروش-عمده-تشک/

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا یکی از واردکنندگان کالاهای اروپایی در ایران است که سالها در این زمینه فعالیت می کند که بخش زیادی از محصولات این شرکت را کالای خواب تشکیل می دهد که شامل انواع تشک طبی، لحاف، زیر تشکی، روتختی و محافظ تشک می شود. تشک های طبی این شرکت وارداتی از شرکت دانلوپیلو آلمان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه