English

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد:

جریمه ۲ هزار و ۲۸۱ میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان شرقی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌ شرقی گفت: در نیمه نخست امسال قاچاقچیان کالا و ارز در استان به پرداخت بیش از ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

جریمه ۲ هزار و ۲۸۱ میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی،صمد حضرتی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان جریمه با رسیدگی و مختومه شدن یک هزار و ۹۲۰ پرونده تخلف، برای متخلفان در این حوزه صادر شده است.

وی تاکید کرد: در این بازه زمانی یک هزار و ۹۲۹ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به واحد‌های اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۱۶۹ پرونده تخلف مانده از قبل و نیمه نخست امسال در این حوزه در جریان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در نیمه نخست امسال، اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات استان در واحد‌های اجرای احکام به پرداخت بیش از ۹۰۶ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

حضرتی ادامه داد: این میزان جریمه با رسیدگی و مختومه شدن پنج هزار و ۴۴۶ پرونده تخلف از سوی واحد‌های اجرای احکام در این حوزه صادر شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت پنج هزار و ۶۲۷ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحد‌های اجرای احکام وارد شده است و روند رسیدگی به ۲۶۳ پرونده تخلف مانده از قبل و نیمه نخست امسال در این حوزه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۴۶۱ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شد، گفت: پس از رسیدگی به این پرونده‌ها برای متخلفان این حوزه بیش از ۴۲ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

حضرتی افزود: در این مدت ۴۷۲ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به واحد‌های اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۱۷ پرونده تخلف در جریان است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه