English

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی خبر داد:

برگزاری اولین مسابقات آزاد مهارتی طراحی و دوخت لباس در تبریز

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری اولین مسابقات آزاد مهارتی طراحی و دوخت لباس اجتماع بر اساس مدل قجری تبریزی افتخاری بزرگ برای استان است که این جشنواره از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ تیرماه در تبریز برگزار می‌شود.

برگزاری اولین مسابقات آزاد مهارتی طراحی و دوخت لباس در تبریز

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علی مشایخی در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی تبریز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این جشنواره به عنوان یک اتفاق بی نظیر در تبریز در حال رقم خوردن است که شاهد آوازه‌ی آن در سطح کشور هستیم و ما در حوزه‌ی مهارتی و آموزش‌های اشتغال محور در کنار برگزار کنندگان این جشنواره هستیم.

وی ادامه داد: برگزاری اولین مسابقات آزاد مهارتی طراحی و دوخت لباس اجتماع بر اساس مدل قجری تبریزی افتخاری بزرگ برای استان است که این جشنواره از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ تیرماه در تبریز برگزار می‌شود.

مشایخی با اشاره به چگونگی شرکت در این جشنواره، بیان کرد: علاقه مندان به این جشنواره باید تا ۲۲ تیرماه آثار خود را در قالب قجری به دبیرخانه ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: از هر سه طرح دریافت شده‌ی هر استان یک طرح توسط هیئت داوران برگزیده می‌شود تا برگزیدگان در هتل پتروشیمی تبریز طرح خود را به صورت زنده طی دو روز اجرا کنند که به سه نفر اول جشنواره از طرف سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور لوح تقدیر و گواهینامه بین المللی و جوایز نقدی اهدا می‌شود که ارزیابی این رویداد بر اساس استانداردهای سازمان‌ جهانی برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی، گفت: بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی مهارت سال جاری در شهر لیون فرانسه برگزار می‌شود و آذربایجان شرقی با یک تیم ۱۳ نفره در حرفه‌های مختلف در این مسابقات حضور می‌یابد این در حالی است که تبریز در سال‌های گذشته در کشور آلمان در این حوزه چندین مدال طلا کسب کرد.

وی تاکید کرد: این رویداد مقدمه‌ای است تا نخبه‌های مهارتی را شناسایی کنیم در حالی که انتخابی تیم ملی در دوره‌ی بیست و یکم مسابقات جهانی در آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه