English

بازدید نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجایی کاشان

تاکید امام جمعه کاشان بر توسعه آموزش های فنی و حرفه ای

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجایی کاشان بازدید کرد.

تاکید امام جمعه کاشان بر توسعه آموزش های فنی و حرفه ای

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با حضور در دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان از بخش های مختلف این دانشکده بازدید کرد .

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با حضور در مرکز رشد و شکوفایی دانشکده از شرکت های دانش بنیان مستقر در این مرکز بازدید کرد و از نزدیک با دستاوردهای آنها آشنا شد .

در ادامه این بازدید ایشان ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی از محصولات تولید شده توسط دانشجویان رشته های مختلف بر فراهم نمودن امکان بازدید اقشار مختلف از این نمایشگاه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان همچنین با حضور در یکی از کلاس های درس با مدرس و دانشجویان گفتگو کرد.

پس از این بازدید حجت الاسلام و المسلمین حسینی در گفتگو با خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان و بازدید از امکانات، تجهیزات و دستاوردهای مختلف این دانشکده با اشاره به شعار سال 1402 گفت: چند سال است که تمرکز دشمن به روی مسائل اقتصادی است و جنگ اقتصادی دشمن جدی است و مقام معظم رهبری با تعمق و تدبر فرمودند اگر می خواهیم مشکلات اقتصادی حل شود باید هم تورم مهار شود و تولید هم رشد پیدا کند و لذا برای تحقق این شعار باید کار استاندارد باشد و دانشگاه ها خصوصاً این دانشکده که هم علمی است وهم فنی است می تواند به تولیدکننده و هم به مسئولین اقتصادی تئوری و فکر بدهد و برای باید ارتباط با صنعت توسعه پیدا کند.

شایان ذکر است در مرکز رشد و شکوفایی دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان 11 شرکت دانش بنیان مشغول به فعالیت می باشند که برخی از محصولات آنها به تولید انبوه رسیده است .

در ابتدای این بازدید حجت الاسلام و المسلمین حسینی با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشکده به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

امام جمعه کاشان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه