English

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی:

از ظرفیت رسانه‌ای آذربایجان شرقی در عرصه دیپلماسی منطقه‌ای باید بهره‌گیری کرد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیشینه مطبوعاتی تبریز و آذربایجان، گفت: تبریز از پیشگامان روزنامه‌نگاری در ایران است و با توجه به اشتراکات مذهبی و تاریخی این خطه با منطقه پیرامونی، می‌توان از این ظرفیت برای توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای در عرصه دیپلماسی بهره برد.

از ظرفیت رسانه‌ای آذربایجان شرقی در عرصه دیپلماسی منطقه‌ای باید بهره‌گیری کرد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، تراب محمدی در آیین رونمایی از پروانه انتشار روزنامه شش زبانه سهند آذربایجان، اظهار کرد: در سال‌های گذشته در تبریز نشریاتی برای مخاطبان فرامرزی منتشر شد ولی تداوم نیافت و امیدواریم نشریه سهند آذربایجان ادامه همان مسیر در راستای بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای برای کمک به توسعه روابط کشورمان با همسایگان باشد.

وی در ادامه اصحاب رسانه را سربازان جبهه فرهنگی و جهاد تبیین دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل آشوب‌های سال گذشته، عدم تبیین مناسب اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات نظام بود که موجب شد دشمن بهره‌برداری خود را از عملیات رسانه‌ای و تبلیغی خود داشته باشد.

محمدی افزود: دشمن این‌طور القا کرد که نظام جمهوری اسلامی در این ۴۵ سال هیچ خدمتی انجام نداده است و این وظیفه ما بود که این مسائل و خدمات نظام را تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها به عنوان عنصر تاثیرگذار در بین مردم و جوانان می‌توانند افکار عمومی را هدایت‌گری کنند و این رسانه‌ها هستند که می‌توانند تبیین گر باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه