English

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی:

شورای شهر تبریز نگاه ویژه‌ای به باغ‌موزه دفاع مقدس داشته باشد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت:از شورای اسلامی شهر تبریز تقاضا داریم نگاه ویژه‌ای به باغ‌موزه دفاع مقدس داشته باشند و عضو ناظری برای هیئت اجرایی معرفی کنند.

شورای شهر تبریز نگاه ویژه‌ای به باغ‌موزه دفاع مقدس داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، دریادار دوم رضا عباسی  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: شهردار تبریز تا کنون سه مرحله و بخصوص روزهای تعطیل از باغ موزه دفاع مقدس بازدید داشته و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این باغ‌موزه قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: از شورای اسلامی شهر تبریز تقاضا داریم نگاه ویژه‌ای به باغ موزه دفاع مقدس داشته باشند و عضو ناظری برای هیئت اجرایی معرفی کنند.

عباسی با اشاره به اینکه احداث باغ موزه دفاع مقدس از سال ۸۹ کلید خورده است، گفت: مشاوری برای طراحی باغ‌موزه انتخاب و سوژه‌هایی نیز برای طراحی آن آماده کرده‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: باید با طراحی و نصب المان و یادبودی مشخص، در راستای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنیم.

عباسی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۱۱ یادمان شهدای گمنام در آذربایجان‌شرقی وجود دارد.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز این شورا با اهداء لوحی به رسم یادبود از امیردریادار عباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی قدردانی و تجلیل کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه