English

ندای الله اکبر در آذربایجان شرقی طنین انداز شد

بانگ الله اکبر در آسمان استان آذربایجان شرقی شامگاه پنجشنبه همزمان با شب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طنین انداز شد.

ندای الله اکبر در آذربایجان شرقی طنین انداز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، مردم انقلابی استان آذربایجان شرقی همزمان با سایر نقاط کشور از ساعت ۲۱ پنجشنبه شب به شکرانه چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ندای الله اکبر سر دادند.

مردم همیشه در صحنه و قدرشناس شهرها و روستاهای استان از مساجد، بام منازل، میادین و خیابان‌ها، کوچه پس کوچه‌های مختلف با فریادهای الله اکبر بار دیگر لرزه بر اندام مستکبرین جهان انداختند.

ندای الله اکبر به عنوان رمز پیروزی و جاودانه ماندن انقلاب و نظام اسلامی هر سال در شب ۲۲ بهمن در سراسر کشور شنیده می‌شود.

همچنین آسمان استان آذربایجان شرقی امشب در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی شد.

حجت الاسلام اسکندری رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: راهپیمایی 22 بهمن در همه مناطق استان به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیشتر قرار بود در شهرهایی که در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارند راهپیمایی فردا به صورت حضوری برگزار شود اما با توجه به سرعت شیوع سویه جدید بیماری کرونا مقرر شد در همه شهرها و بخش ها، این برنامه به صورت خودرویی و موتوری برگزار شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی همچنین گفت: مراسم نورافشانی در آستانه سالروز پیروزی انقلاب امشب در ائل گلی و 8 منطقه دیگر تبریز انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه