English

فرماندار بستک:

بیش از ۷۰ پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری در دهه فجر بهره برداری می شود

فرماندار بستک از بهره برداری بیش از 70 پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال خبر داد.

بیش از 70 پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری در دهه فجر بهره برداری می شود

فرماندار بستک در بازید از خبرگزاری موج، از بهره برداری بیش از 70 پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری در دهه فجر امسال در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه در حوزه های مختلف و با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از 17 کیلومتر راه اصلی

عبدالله پرتابیان با اشاره به ارتقا راه اصلی شهرستان بستک نسبت به سال گذشته، افزود: در این حوزه، امسال بیش از 17 کیلومتر راه اصلی بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: همچنین دو مدرسه 8کلاسه و 6 کلاسه خیرساز با مشارکت نوسازی مدارس در شهرستان بستک افتتاح می شود. 

به گفته وی؛ بهره برداری از کارخانه دام و طیور،  سالن ورزشی، پروژه های دهیاری و شهرداری این شهرستان از جمله خدمات و پروژه هایی است که به عنوان مژده ای از سوی خدمتگزاران نظام و انقلاب در دهه مبارک فجر امسال به مردم بستک با هدف رفع نیازمندی های استان داده خواهد شد.

دهه فجر

افزایش 30 درصدی پروژه های دهه فجر

پرتابیان با اشاره به افزایش 30 درصدی پروژه های دهه فجر نسبت پروژه های هفته دولت امسال در شهرستان بستک، اظهار داشت: تحول بزرگ در استان هرمزگان و به ویژه شهرستان بستک، از جمله کارهای بزرگ دولت یازدهم بود.

وی افزود: به طوری که در بخش راه، بیش از 114 کیلومتر در این شهرستان اجرا شده که 90 کیلومتر آن افتتاح شده و هم اکنون  120 کیلومتر راه روستایی به بهره برداری رسیده است.

تعامل و مشارکت بالای خیرین در بستک

فرماندار بستک در ادامه با تاکید بر تعامل و مشارکت بالای خیرین در این شهرستان، گفت: به دلیل تعامل خوب خیرین، بخش خصوصی، مردم و دولت، در این شهرستان کارها به سرعت پیش می رود و با دقت و جدیت بیشتری نیز  پیگیری می شود.

پرتابیان بیان کرد: در حوزه اقتصادی و اشتغال فراگیر نیز حدود 160 میلیارد ریال تسهیلات به بستک تخصیص داده شده است.

وی همچنین با اشاره به تعامل دولت در بخش تخصیص اعتبارات، گفت: 150 میلیارد ریال هم از محل صندوق توسعه ملی به این شهرستان  اختصاص داده شده است.

مدرسه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه