English

استاندار هرمزگان در جمع مردم شهرستان بستک؛

تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام نیازمند مشارکت بخش خصوصی و مردمی است

استاندار هرمزگان گفت: هزاران میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام نیاز است که این طرح های نیمه تمام برای تکمیل باید به مردم و بخش خصوصی واگذار شود.

تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام نیازمند مشارکت بخش خصوصی و مردمی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در جمع مردم شهرستان بستک با قدردانی از حضور و مشارکت گسترده مردم بستک در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، عنوان کرد: خوشبختانه امروز وحدت و همگرایی بسیار خوبی در شهرستان بستک حاکم است.

وی ادامه داد: مردم بستک به مشارکت در کارهای خیر معروفند و در این زمینه برای همه الگو هستند به شکلی که در راهسازی، مدرسه سازی، ساخت بیمارستان و درمانگاه و مسجد مشارکت داشته اند.

استاندار هرمزگان افزود: با توجه به محدودیت منابع، امکان تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام از طریق بودجه های دولتی میسر نیست و هزاران میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام نیاز است که این طرح های نیمه تمام برای تکمیل باید به مردم و بخش خصوصی واگذار شود.

جادری تصریح کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری 65 هزار میلیارد تومان هزینه های جاری دولت بوده در حالی که درآمدهای دولت در این مدت زمان 45 هزار میلیارد تومان بوده است و با توجه به این کسری بودجه نیاز است ظرفیت های مردمی برای تکمیل و اجرای طرح های عمرانی به کمک دولت بیایند.

وی گفت: خوشبختانه با اقدامات دولت قیمت ها کنترل و جلوی گرانی گرفته شده و امروز تورم در کشور ما تک رقمی است و رشد اقتصادی کشور هم برای اولین بار با تلاش های دولت تدبیر و امید دو رقمی شد و به بالای 12 درصد رسیده است که ناشی از کار و تلاش و پیگیری و همراهی مردم و جذب سرمایه هاست.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: با این وجود با محدودیت منابع مالی مواجه هستیم و نیاز داریم مردم و بخش خصوصی به دولت کمک کنند.

جادری با تاکید بر اینکه سیستم بانکی با توجه به مشکلاتی که دارد باید اصلاح شود، اظهار داشت: بانک ها باید از بنگاه داری و رقابت با بخش خصوصی دست بردارند.

وی خاطرنشان کرد: پس از برداشته شدن تحریم ها به میزان تولید و فروش نفت پیش از تحریم رسیدیم اما قیمت نفت پایین است و امروز سهم مالیات بیشتر از نفت در بودجه شده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان بیان داشت: وضعیت اقتصادی به شکلی است که امکان پذیر نیست دولت همه کارها را انجام دهد و به مشارکت مردم و خیرین نیاز داریم.

جادری افزود: اقتصاد مقاومتی سیاست کلی نظام است و اجرای آن تنها بر دوش دولت نیست و همه باید در کنار دولت باشند تا از این مرحله عبور کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی