English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

روز امر به معروف در پلیس اصفهان نامگذاری شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دوشنبه هر ماه در تمام بخش‌های پلیس استان به عنوان روز امر به معروف و نهی از منکر اختصاص یافت.

روز امر به معروف در پلیس اصفهان نامگذاری شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: یکی از اقدامات این فرماندهی امر به معروف ونهی از منکر است و به همین سبب دوشنبه هر ماه در همه بخش‌های پلیس استان به عنوان روز امر به معروف و نهی از منکر اختصاص یافت.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرهنگی، هنری، علمی تاریخی، گردشگری و ارزشی استان اصفهان افزود: اصفهان به لحاظ اینکه پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی نام گرفته و به لحاظ وجود شهدای شاخص و علمای بزرگ و ویژگی فرهنگ‌پروری مردم آن کار فرهنگی کردن در این خطه بسیار وسیع و گسترده است.

سردار مهدی معصوم بیگی به برپایی دوره‌های بصیرت‌افزایی برای کارکنان و خانواده‌های آنها اشاره کرد و گفت: تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و نحوه عملی کردن تدابیر معظم له، راه‌اندازی مرکز مشاوره خانواده‌ها و کارکنان و ترویج دفاع مقدس در بین کارکنان از دیگر اقدمات فرهنگی این فرماندهی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ناجا، جمع آوری زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدای ناجا در 6 جلد، تقویت روحیه انقلابی و معنوی در بین کارکنان، تولید محتواهای آموزشی، آسیب‌شناسی فضای مجازی و تکریم کارکنان و خانواده‌های آنها را به عنوان دیگر اقدامات فرهنگی صورت گرفته در درون پلیس استان برشمرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی