English

سردار غیب پرور:

آسیب مواد مخدر پیکره جامعه را می گزد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آسیب مواد مخدر پیکره جامعه را می گزد.

آسیب مواد مخدر پیکره جامعه را می گزد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار حسین غیب پرور در جلسه امضای تفاهم سازمان بسیج و ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: امروز این آسیب اعتیاد همه ی پیکره ملت را می گزد.

وی خاطر نشان کرد: آسیب اجتماعی آفتی است که از درون پوسیدگی ایجاد می کند و از درون جامعه را دچار پوسیدگی می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: مبارزه با مواد مخدر با محور آموزش و پیشگیری از اولویت های حوزه آسیب های اجتماعی است.

غیب پرور تصریح کرد: بحث مواد مخدر ایستا نیست و نمی توان شرایط را با ۲۰ سال قبل مقایسه کرد حتی با ۱۰ سال قبل و ۵ سال قبل هم قابل مقایسه نیست.

وی افزود: امروز با پدیده مواد مخدر صنعتی رو به رو هستیم که مضرات آن از مواد مخدر سنتی به مراتب بیشتر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخشی از سخنانش گفت: ما جز ۱۰ کشور نخست دنیا با جمعیت جوان هستیم و اگر در حوزه مواد مخدر و مبارزه با آن کار نکنیم مشخص نمی شود ۲۰ سال دیگر چه خواهد شد.

غیب پرور سوابق سردار مومنی را درخشان دانست و تاکید کرد: در عرصه مبارزه با مواد مخدر حضور این مجاهد ارزشمند بسیار مفید است و در شرایطی که ما باید تمدن اسلامی را بسازیم لازم است دلسوز جوانان باشیم.

وی ادامه داد: رفتار دولت در حوزه مواد مخدر سست است و باید برای آینده جوانان دلسوزی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری راه اندازی ۱۰ اردوگاه درمان و کار معتادین متجاهر گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری باید کمر توزیع کنندگان مواد مخدر را شکست و مشخص نیست اینها اجنبی هستند و وقتی درآن سطح خشخاش کشت می شود مشخص است چه بلائی بر سر جوانان می آید.

غیب پرور تاکید کرد: بی غیرتی دینی محصول مواد مخدر و اعتیاد است و خوشبختانه کمتر از ۶ درصد مردم آلودگی به مواد مخدر دارند و باید ۹۴ درصد جامعه را در حوزه پیشگیری آموزش داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی