English

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به خبرگزاری موج:

افزایش ۳ برابری بودجه بنیاد شهید نشان از دغدغه مندی دولت در این حوزه دارد

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: «مجموعا رشدی که در پرداخت های بنیاد شهید اتفاق افتاده، از متوسط پرداخت های مجموعه دولت بیشتر است. این مساله نشان دهنده این است که یکی از اولویت های اصلی دولت و مجلس حوزه ایثار و شهادت است.»

افزایش 3 برابری بودجه بنیاد شهید نشان از دغدغه مندی دولت در این حوزه دارد

"سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی"، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در رابطه با افزایش پرداخت ها در این سازمان گفت: «مجموعا رشدی که در پرداخت های بنیاد شهید اتفاق افتاده، از متوسط پرداخت های مجموعه دولت بیشتر است. این مساله نشان دهنده این است که یکی از اولویت های اصلی دولت و مجلس حوزه ایثار و شهادت است.

در طی دو سال گذشته، منابعی که در اختیار ما بوده سه برابر شده است. هیچ بخشی تا این حد رشد نکرده است که این مساله نیز تحت تاثیر دغدغه مندی رئیس جمهور محترم، معاون ایشان، اعضای دولت و همچنین رئیس محترم مجلس و نمایندگان عزیز است که در این رابطه دغدغه‌مند هستند.

قاضی زاده هاشمی گفت: البته که افزایش پرداخت ها در این حوزه کفایت تمامی خدمات را نمی کند. دلیل این مساله نیز این است که چون برای یک دوره زمانی طولانی، بسیاری از خدمات به صورت ناقص ارائه شده، برای کامل کردن آن، به منابع بیشتری نیاز داریم و مثلا به جای 90 هزار میلیارد تومان نیازمند 200 هزار میلیارد تومان هستیم. این مساله در حال حاضر ممکن نیست انشالله اگر روند جاری ادامه پیدا کند در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه