English

علی پروین امور بانکی شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس را به بانک توسعه تعاون سپرد

علی پروین، اسطوره ملی فوتبال ایران با افتتاح حساب شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس در بانک توسعه تعاون، به جمع مشتریان و همراهان این بانک پیوست.

علی پروین امور بانکی شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس را به بانک توسعه تعاون سپرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، خدمات مناسب و سهولت و سرعت دسترسی به سرویس‌ های بانک توسعه تعاون این روزها عده بیشتری از افراد شناخته‌شده و ارزشمند کشورمان را به افتتاح حساب‌های حقیقی و حقوقی در شعب این بانک‌ها سوق می‌دهد؛ دریکی از تازه‌ترین این موارد علی پروین ستاره سال‌های دور تیم ملی کشورمان و باشگاه پرطرفدار پرسپولیس نیز با حضور دریکی از شعب بانک توسعه تعاون، حسابی برای شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس نزد این بانک افتتاح کرد.

پروین در توضیح فعالیت‌های شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس گفت: این شرکت باهدف حمایت از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و با سهامداری همین پیشکسوتان تأسیس‌شده و در حال حاضر با پرداخت حقوق ماهانه به این پیشکسوتان و خانواده آنان و ارائه برخی کمک‌های رفاهی دیگر، سهم قابل‌توجهی در تکریم و حمایت از سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس دارد.

احمد محمدی مدیر امور شعب و محمد شیخ حسینی مدیر شعب استان تهران بانک توسعه تعاون نیز که میزبان پروین بودند، ضمن ابراز خرسندی برای فراهم آمدن زمینه خدمت‌رسانی به سرمایه‌های ارزشمند فوتبال کشورمان، طیف گسترده خدمات و محصولات بانک توسعه تعاون را برای پروین تشریح کردند.

محمدی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون همچنین گفت: با بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های نوین و با شناخت نیازهای بخش‌های مختلف اقتصاد کشور، این افتخار را داریم که خدمات متنوعی به طیف وسیعی از مشتریان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف ارائه کنیم.

وی افزود: سبد محصولات بانک توسعه تعاون پاسخگوی نیاز همه مشتریان در شبکه بانکی است و بر همین اساس این آمادگی را داریم که در چارچوب ضوابط بانک مرکزی و مقررات داخلی خود خدمات بانکی موردنظر شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس را به این شرکت ارائه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی