English

یزد بیش از ۱۰۰ شهید فرهنگی دارد

فرمانده سپاه الغدیر یزد با تاکید بر اینکه یزد بیش از 100 شهید فرهنگی دارد، گفت: ۲۵ درصد از شهدای یزد از دانش آموزان هستند.

یزد بیش از 100 شهید فرهنگی دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سردار حسین زارع کمالی در جمع معلمان و مدیران آموزش‌وپرورش استان یزد که با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران برگزار شد با اشاره به اینکه معلمان و فرهنگیان در طول دوران انقلاب اسلامی خوش درخشیده‌اند و عملکرد قابل‌ قبولی داشته‌اند اظهار داشت: استان یزد بیش از 100 شهید فرهنگی دارد و حدود 25 درصد شهدای استان از دانش‌آموزان است. 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تأکید بر اینکه استانی که حدود هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است؛ یعنی معلمان به وظایف خود عمل کرده‌اند تصریح کرد: در بحث آموزش نیز استان یزد 30 سال است که رتبه اول کنکور را در کشور کسب کرده است و این گواهی دیگر بر انجام وظایف محوله توسط معلمان است. 

وی افزود: علی‌رغم جنگ شدید ترکیبی که دشمن بر علیه کشور وارد کرده است آموزش‌وپرورش استان یزد خوش درخشیده است و در سال گذشته که مشکلاتی را دشمن ایجاد کرده بود آموزش‌ و پرورش استان کمترین مشکل را داشت و به‌خوبی این فضا را مدیریت کردند و نگذاشتند دانش‌آموزان تحت‌تأثیر این مسائل قرار گیرند. 

فرمانده ارشد نظامی استان یزد با تأکید بر اینکه معلمان مسائل و مشکلات زیادی دارند تصریح کرد: اگر خواهان تشکیل تمدن نوین اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت هستیم باید شأن معلمان حفظ شود.

  وی با بیان اینکه معلمان علی‌رغم این مشکلات با دلسوزی کامل در حال انجام مأموریت‌های خود هستند خاطرنشان کرد: باید به مسائل و مشکلات معلمان توجه ویژه شود و حل این مشکلات اولویت تمام مسئولان قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر