English

فروش املاک مازاد شهرداری یزد برای تملک پلاک های در مسیر طرح های عمرانی

رییس شورای شهر یزد با بیان اینکه طرح های عمرانی نیازمند تملک پلاک های جدید دارد، گفت: در این خصوص املاک مازاد شهرداری به فروش می رسد.

فروش املاک مازاد شهرداری یزد برای تملک پلاک های در مسیر طرح های عمرانی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیفی رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: حداکثر اقدامات جهت اجرای طرح بی آرتی انجام شده است و در حال حاضر مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

عزیزالله سیفی گفت: اجرای پایانه امام خمینی (ره) که در ادامه مسیر طرح بی آر تی است نیاز به اصلاحیه بودجه داشت که شهرداری بتواند هزینه پیمانکار را پرداخت کند و به زودی پایانه امام خمینی (ره) که در راستای اجرای طرح بی آر تی است به اتمام برسد و در بخشی از شهر طرح بی آرتی اجرا شود به همین دلیل کمیسیون با اصلاحیه بودجه موافقت کرد و با مشروط بر تصویب و تایید در صحن علنی این اصلاحیه انجام خواهد شد.

وی افزود: بی آر تی یکی از طرح هایی است که چند مسیر مشخص می شود تا مردم با استفاده از اتوبوس و در سریع ترین زمان به مقصد برسند و این طرح تصویب شده است و دو پایانه امام خمینی (ره) و سه راه شحنه ایجاد شده که در واقع توقف گاه هایی برای اتوبوس های بی آر تی محسوب می‌شود.

سیفی در خصوص کمیته حسابرسی نیز گفت: اخیرا بخشنامه‌ای از وزارت کشور ابلاغ شده است و نحوه حسابرسی و آیین نامه جدید حسابرسی باید برای ضوابطی که وزارت کشو ابلاغ کرده است انجام شود.

رئیس کمیسیون بودجه تصریح کرد: خوشبختانه اعضای کمیته حسابرسی در کمیسیون بودجه معرفی و در صورت تصویب شورای اسلامی شهر، کمیته حسابرسی برابر آیین نامه جدید ابلاغیه وزارت کشور شروع به کار می کنند و بحث حسابرسی شهرداری را پی خواهند گرفت.

سیفی همچنین در خصوص فروش املاک مازاد شهرداری جهت اجرای طرح های عمرانی برای تملک پلاک هایی که در طرح قرار می گیرد، گفت: این لایحه مورد تصویب کمیسیون قرار گرفت تا با فروش این املاک طرح های عمرانی شهرداری که نیاز به تملک املاک دارد، اجرایی گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر