English

کسب رتبه های خوب نیروی انتظامی یزد در مسابقات قرآنی

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: به حمدالله نیروی انتظامی استان یزد در سال گذشته رتبه های خوبی را در مسابقات قرآن کریم ازجمله حفظ، ترتیل و تفسیر کسب کرده است.

کسب رتبه های خوب نیروی انتظامی یزد در مسابقات  قرآنی

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس پیشگام در خدمت رسانی به مردم است و برپایی مستمر جلسات قرآن این عملکرد را بهبود می بخشد.

سردار"عباسعلی بهدانی فرد" در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان انتظامی استان یزد اظهار کرد: به حمدالله نیروی انتظامی استان یزد در سال گذشته رتبه های خوبی را در مسابقات قرآن کریم ازجمله حفظ، ترتیل و تفسیر کسب کرده است.

وی ادامه داد: فراجا در خط مقدم خدمتگزاری در جامعه است و از آنجا که دشمن سعی در برهم زدن نظم و آرامش شهروندان را دارد  باید در این مسیر از "قرآن" کمک بگیرد.

سردار بهدانی فرد افزود: حفظ و برقراری نظم و امنیت مهمترین  ماموریت انتظامی استان است و فرهنگ قرآنی ضامن احساس امنیت و آرامش  در جامعه می باشد.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه برپایی مستمر این جلسات مورد تاکید فراجا می باشد اظهار داشت: ما باید با قرآن انس بگیرم تا عملکرد خود را در راه خدمت رسانی ارتقاء بخشیم و به سمت پلیس در تراز انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر