English

فرمانده قرارگاه اربعین:

فراجا امنیت مرزها در ایام اربعین را تامین می‌کند

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا از آمادگی فراجا برای برقراری نظم و امنیت در مرزهای کشور طی ایام اربعین خبر داد و گفت: هماهنگی بین سازمانی و بین دستگاهی در فراجا برای ماموریت اربعین انجام شده است.

فراجا امنیت مرزها در ایام اربعین را تامین می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد شرفی روز یکشنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار کرد: فراجا مانند دیگر دستگاه های اجرایی برای ماموریت اربعین در بخش های مختلف انتظامی، ترافیکی، امنیتی، گذرنامه و...آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه فراجا هماهنگی بین سازمانی و بین دستگاهی برای ماموریت اربعین را انجام داده است، گفت: فراجا در تمامی بخش های لازم برای برقراری نظم و امنیت تردد زوار اربعین آماده خدمات رسانی است.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا اضافه کرد: امروز به صورت میدانی از زیرساخت های استان ایلام و مرز مهران بازدید شد؛ خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی از جمله راه و تونل سازی در مسیرهای مهران انجام شده است.

وی گفت: پیش بینی می شود امسال مانند سال های گذشته گره های ترافیکی نداشته باشیم، با این حال مجموعه پلیس راه و پلیس راهور به طور مرتب وضعیت جاده ها را بررسی می‌کنند، سعی ما بر این است در کمترین زمان ممکن گره های ترافیکی را مدیریت کنند.

وی گفت: امسال با تمهیدات لازم برای بحث گذرنامه و گذرنامه ویژه اربعین مشکلی نخواهیم داشت، مردم با اطمینان خاطر در کمترین زمان می توانند گذرنامه های خود را دریافت کنند.

سردار شرفی با اشاره وضعیت گرمای هوا در اربعین امسال در مهران، گفت: اصلی ترین هدف فراجا پیاده شدن زائران در نزدیک ترین نقطه به پایانه مرزی مهران است تا بر اثر گرما دچار مشکل نشوند.

وی گفت: با کشور عراق نیز تفاهم خوبی برای تسهیل در تردد زائران اربعین انجام شده و قرار شده هم گیت ها افزایش پیدا کند و هم توقف در گیت ها به کمترین حد به خود برسد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: یک اتاق وضعیت مشترک بین مرزبانان ایرانی و عراق برای اربعین تشکیل می شود تا بتوان مشکلات تردد زائران به صورت حضوری رصد و مدیریت کرد.

سردار شرفی با اشاره به اینکه تمامی هدف فراجا تسهیل تردد زائران اربعین همراه با نظم، امنیت و تکریم است، افزود: امسال تمهیدات خوبی در مهران و سایر مرزهای اندیشیده شده و قطعا بخش زیادی از مشکلات سال گذشته وجود نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه