English

مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

حضور ۱۸۰۰ مددجوی تحت حمایت در جشنواره قرآنی باران وحی

۱۸۰۰ مددجوی تحت حمایت در جشنواره قرآنی باران وحی شرکت کردند و همچنین ۵۰۰۰ مددجوی تحت حمایت در سال ۱۴۰۱ از برنامه‌های آموزشی در زمینه مهارت‌های زندگی، سبک‌های فرزند پروی و پیشگیری از اعتیاد بهره‌مند شدند.

حضور ۱۸۰۰ مددجوی تحت حمایت در جشنواره قرآنی باران وحی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه کمک به تحصیل مددجویان، تقویت بنیه دینی، ارتقای سبک زندگی و مصون‌سازی جامعه هدف تحت حمایت از جمله اهداف مهم این نهاد است، گفت: سال گذشته ۷ میلیارد تومان برای آگاه‌سازی و آموزش، کمک‌هزینه تحصیلی، ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان، برگزاری اردوهای آموزشی و زیارتی و شهریه دانشجویی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان یزد هزینه شد. 

به نقل از روابط عمومی، وی با اشاره به اینکه خدمات فرهنگی به مددجویان طبق نیازسنجی فرهنگی، شناسایی و سطح‌بندی مخاطبان و تعیین نوع خدمت ارائه می‌شود افزود: سال گذشته ۲۵ هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات آگاه‌سازی و آموزش و خدمات فرهنگی در کانون‌های فرهنگی بهره‌مند شدند. 

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: در این مدت ۳۳۰ مددجوی تحت حمایت از آموزش‌های قرآنی در زمینه‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، قصص قرآنی (کودکان)، تفسیر، حفظ، محافل نور، درک و فهم و تدبر در قرآن به‌صورت حضوری و غیرحضوری (مجازی) بهره‌مند شدند. 

وی افزود: سال گذشته ۱۸۰۰ مددجوی تحت حمایت در جشنواره قرآنی باران وحی در موضوعات قرائت، ترتیل، مداحی، اذان، معارفی، نقاشی، قصه‌گویی، صنایع‌دستی، دکلمه خوانی و حفظ قرآن کریم شرکت کردند. 

شجاعان ادامه داد: همچنین ۵۰۰۰ مددجوی تحت حمایت در سال ۱۴۰۱ از برنامه‌های آموزشی در زمینه مهارت‌های زندگی، سبک‌های فرزند پروی و پیشگیری از اعتیاد بهره‌مند شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر