English

مدیرکل کمیته امداد استان یزد؛

اطعام حسینی با همراهی مردم عاشورائی استان یزد اجرا می شود

مدیر کل کمیته امداد یزد گفت: در رزمایش ملی ایران همدل طرح اطعام حسینی با همراهی مردم عاشورائی استان یزد و بهره مندی از ظرفیت ماه های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای اطعام نیازمندان استان اجرا می شود.

اطعام حسینی با همراهی مردم عاشورائی استان یزد اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: در ادامه رزمایش ملی ایران همدل طرح اطعام حسینی با همراهی مردم عاشورائی استان یزد و بهره مندی از ظرفیت ماه های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای اطعام نیازمندان استان اجرا می شود.

وی  با بیان اینکه یکی از مهمترین آداب و رسوم عزاداری موضوع اطعام و نذری دادن به ویژه در ایام ماه محرم و صفر است، گفت: در ادامه رزمایش ملی ایران همدل طرح اطعام حسینی با همراهی مردم عاشورائی استان یزد و بهره مندی از ظرفیت ماه های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای اطعام نیازمندان استان اجرا می شود.

وی افزود: مردم پرشور و شعور استان یزد در راه کمک به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و در رزمایش گسترده مواسات و همدلی در قالب طرح های اطعام مهدوی درماه مبارک رمضان و اطعام علوی در روزعید غدیر خم مشارکت و همکاری خوبی داشتند و در ادامه امیدواریم در طرح "اطعام حسینی در ماه محرم و صفر نیز با این نهاد همدل و همراه باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی