English

بسته خبری پلیس یزد/ از تحویل اموال مسروقه تا کشف تریاک در یک عملیات مشترک

پلیس یزد با همت خود توانست اموال مفقوده را در بافق به صاحبش برگرداند همچنین محموله تریاک را در عملیاتی مشترک شناسایی کرد و دستگیری5 خرده فروش حرفه ای در شهرستان خاتم را رقم بزند.

بسته خبری پلیس یزد/ از تحویل اموال مسروقه تا کشف تریاک در یک عملیات مشترک

به گزارش خبرگزاری موج یزد، فرمانده انتظامی بافق از شناسایی و دستگیری 5 سارق توسط مأموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 شهدای بافق خبر داد.  

تحویل اموال مسروقه به مالباختگان در بافق 

سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" گفت: مأموران پلیس آگاهی و کلانتری بافق با اطلاع از چندین مورد سرقت در سطح شهر با اقدامات فنی و پلیسی 5 سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ طولابی نژاد افزود: مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضائی، سارقان را طی عملیات های مختلف دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند و با اعترافات آنها اموال مسروقه شامل آلومینیوم، موتورسیکلت، دینام، تعدادی احشام و اموال منزل کشف شد.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: با تشکیل پرونده، اموال مکشوفه طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل و متهمان روانه دادسرا شدند.

کشف 21 کیلو تریاک در عملیات یگان تکاوری

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان یزد از عملیات ماموران یگان تکاوری 119 و کشف 21 کیلوگرم تریاک خبر داد.

  سرهنگ "سیدمحمدطاهر موسوی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، خاطرنشان کرد: ماموران "یگان تکاوری 119" استان یزد هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی استان، متوجه تردد مشکوک یکدستگاه خودرو پژو شدند.

وی افزود: ماموران پلیس ضمن تحت نظر قراردادن مسیر حرکت خودرو در یک فرصت مناسب دستور ایست را صادر کرده و خودرو را متوقف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری یکی از سوداگران مرگ، افزود: در بازرسی از خودروی، 21 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد. موسوی در پایان تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل انتظامی شد. 

دستگیری5 خرده فروش حرفه ای در شهرستان خاتم 

   سرپرست انتظامی شهرستان خاتم از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "محمود ایزدپناه"، گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را اجرا کردند.

وی افزود: ماموران در این طرح 500 گرم تریاک کشف و 5 نفر از خرده فروشان حرفه ای موادمخدر و دارای چندین فقره سابقه کیفری را دستگیر کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان خاتم خاطرنشان کرد: برخورد جدی و قانونی با خرده فروشان موادمخدر و کسانی که بخواهند امنیت و آرامش خانواده ها را به خصوص جوانان و نوجوانان را از این طریق بر هم بزنند، همچنان از اولویت های انتظامی شهرستان است. ایزدپناه گفت: شهروندان فهیم و ولایت مدار شهرستان هرگونه اخبار و اطلاعاتی را در خصوص خرید، فروش، تهیه، توزیع، حمل و نگهداری موادمخدر را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در اختیار ماموران قرار دهند.  

 کشف تریاک در یک عملیات مشترک

  فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در عملیات ماموران یگان تکاوری یزد و انتظامی "مهریز" 106 کیلوگرم تریاک کشف شد. 

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" با اعلام این خبر اظهارداشت: در پی کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد مشخص شد قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله افیونی از طریق محورهای مواصلاتی این استان را دارند. وی تصریح کرد: ماموران یگان تکاوری و عوامل انتظامی شهرستان "مهریز" با تشکیل تیمی عملیاتی، خودروی پژو حامل محموله افیونی را در جاده "مهریز" شناسایی و آن را متوقف کردند. فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو 106 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و 2 قاچاقچی که قصد انتقال این محموله از شرق کشور به تهران را داشتند دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

مصدومیت 4 نفردر واژگونی خودرو ساینا در بافق

بر اثر واژگونی خودرو ساینا در محور بافق_بهاباد 4 نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند. 

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"شهرام طولابی نژاد" با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام خبر واژگونی یک دستگاه خودرو در جاده بافق_بهاباد، مأموران پلیس جهت بررسی صحنه تصادف به محل اعزام شدند. 

وی ادامه داد: با حضورمأموران مشخص شد یک دستگاه خودرو ساینا در محور بافق_بهاباد به دلایل نامعلومی واژگون شده و راننده و 3 سرنشین آن مصدوم و به علت شدت جراحات وارده، هر4 نفر توسط عوامل اورژانس جهت مداوا به بیمارستان انتقال و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.  فرمانده انتظامی شهرستان بافق  با بیان اینکه بررسی علل و عوامل این حادثه در دست بررسی است؛ تصریح کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی به هنگام رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، جان اعضای خانواده خود و دیگران را در معرض خطر مرگ قرار ندهند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر