English

پلمپ پارک طبیعت گردی در کویر یزد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از پلمپ پارک طبیعت گردی با فعالیت غیر مجاز در کویر یزد خبرداد.

پلمپ پارک طبیعت گردی در کویر یزد

به‌ گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، احمد آخوندی روز دوشنبه ۲۲ اسفند‌ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: با توجه به فعالیت یک پارک طبیعت گردی بدون اخذ مجوز بهره برداری و برگزاری برنامه ای خارج از شئونات اسلامی، موضوع از طریق اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد پیگیری و با اخذ مجوز از دادستان محترم عموم انقلاب مرکز استان با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی نسبت به پلمب مجموعه اقدام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد ادامه داد: از مدیر مجموعه بعلت انجام فعالیت‌های گردشگری غیر مجاز شکایت بعمل آمد.

آخوندی ضمن اشاره به تعطیلی این مجموعه گفت: توصیه ما به همه واحدهای گردشگری این هست که با اخذ مجوز از مراکز ذیصلاح و با انجام برنامه های در راستای شئونات اسلامی نسبت به برگزاری مراسم ها اقدام کنند و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قاطعانه با هرگونه خارج از عرف شئونات اسلامی و بدون اخذ مجوز برخورد خواهد کرد.

او افزود: همه باید بدانند برنامه هایی که قصد دارند برگزار کنند باید در راستای فرهنگ عمومی مردم دارالعباده و متناسب با زیست عفیفانه مردم عزیز استان یزد باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر