English

اعلام کدهای دستوری هلال احمر برای جمع‌آوری بسته‌های عیدانه و رمضانی برای نیازمندان

پویش هلال رحمت طرحی برای تامین بسته‌های عیدانه و رمضانی نیازمندان است که در این خبر کدهای دستوری برای جمع‌آوری کمک‌ها اعلام می شود.

اعلام کدهای دستوری هلال احمر برای جمع‌آوری بسته‌های عیدانه و رمضانی برای نیازمندان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: پویش "هلال رحمت"، امسال نیز همچون سال گذشته از نیمه اسفندماه جاری تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در تمامی‌شعب جمعیت هلال احمر استان، با شعار "نوروز با نوع دوستی، رمضان با مهربانی" برگزار می‌شود.

احمد لجه معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد  اظهار داشت : پویش "هلال رحمت" امسال برای دومین سال متوالی در نیمه دوم اسفندماه و در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان ، با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری، بسیج منابع مردمی  و داوطلبی در تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های کمتر برخوردار شهری و روستایی  اجرا می‌شود.

لجه بهره گیری از ظرفیت مددکاران اجتماعی برای شناسایی نیازمندان واقعی،  هماهنگی با تولیدکنندگان اسباب بازی برای گنجاندن وسایل بازی و سرگرمی در بسته‌های اهدایی به کودکان بی سرپرست و هماهنگی با خیرین و اصناف برای تهیه بن غذا و بن کالا ویژه جامعه هدف را از دیگر رویکردهای  پویش هلال رحمت سال گذشته برشمرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر تمامی فعالیت های امدادی، حمایت معیشتی و تامین امنیت غذایی قشرهای محروم  نیز به منزله یک برنامه و راهبرد مهم مد نظر جمعیت هلال احمر است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: رشد سرمایه اجتماعی و مشارکت اجتماعی داروی بی بدیل جامعه امروز است و سازمان داوطلبان هلال احمر این برنامه‌های حمایتی را با  مشارکت پذیری آحاد جامعه، به عنوان ارزشی اخلاقی، دنبال کرده است.

لجه افزود: سازمان داوطلبان به احترام شرکای اجتماعی خود اعم از خیرین، نیکوکاران، موسسه‌ها و تشکل های مردم نهاد،  زمینه‌های مشارکت مردم  را در بسترهای فناورانه و در امور مختلف، بیش از پیش فراهم کرده است.

وی توضیح داد: نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کدهای دستوری #۹*۱۱۲* و#۱۱۲ *۷۴۱*  و یا واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب های ۹۹۹۹۹ بانک ملی و ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ بانک مرکزی  و یا شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶، در پویش " هلال رحمت"  امسال مشارکت کنند.

به گفته لجه این رویداد ملی با همکاری صدا و سیمای مرکز استان یزد، ائمه نماز جمعه و جماعات در استان‌ها  و خیرین و اصناف اشاعه و اجرا می‌شود و شعب جمعیت هلال احمر پس از جمع‌آوری کمک ها و هدایای مردمی، اقدام به توزیع آنها در بین محرومان  حقیقی در اسرع وقت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه