English

علیرضا پورسلمان:

هرگونه هزینه در ورزش جزء هزینه های قابل قبول مالیاتی است/سرمایه گزاران به حوزه ورزش وارد شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با مدیرکل امور مالیاتی استان دیدار و بر گسترش همکاری ها و تعامل این دو نهاد تاکید و بحث و گفتگو شد.

هرگونه هزینه در ورزش جزء هزینه های قابل قبول مالیاتی است/سرمایه گزاران به حوزه ورزش وارد شوند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه معاونین و جمعی از روسا و پیشکسوتان ورزش استان  به مناسبت روز مالیات و هفته فرهنگ سازی مالیاتی( ۱۶ تا ۲۳ تیرماه)  با مدیرکل امور مالیاتی استان یزد دیدار و از زحمات و تلاش های ین مجموعه قدردانی کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست ضمن تبریک هفته فرهنگ سازی مالیاتی و خداقوت به همه زحماتکشان این عرصه گفت: خوشبختانه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فردی ورزشی و آشنا به حوزه ورزش است که نگاه ویژه و حمایتی به ورزش داشته است.

پورسلمان افزود: تلاش شده تا برای ورود سرمایه گذار به عرصه ورزش و پروژه های ورزشی حمایت های لازم صورت گیرد و ما هرگونه حمایت و همراهی نیز خواهیم داشت، نه اینکه سرمایه گذار پس از آنکه در پروژه های ورزشی مورد نظر، هزینه نمود در پیچ و خم های اداری برای دریافت اسناد، تاییدیه ها  و مجوزهای صادره گرفتار شود.

وی بر ایجاد تعامل و همکاری دو سویه اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان تاکید و اضافه کرد: همکاری این دو مجموعه می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی در ورزش را مرتفع کند و شاهد گسترش و پیشرفت در ورزش استان باشیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد هم در این نشست گفت: قطعا نگاه مان به حوزه ورزش، نگاه حمایتی است و هرگونه همکاری را در جهت توسعه و گسترش ورزش خواهیم داشت.

علی خورشیدی افزود: هرگونه هزینه در ورزش جزء هزینه های قابل قبول مالیاتی است و فعالان اقتصادی که علاقه مند به سرمایه گذاری یا هزینه در ورزش هستند می توانند با در چارچوب قانونی و با تاییدیه اداره کل ورزش و جوانان استان از این ظرفیت استفاده کنند.

در پایان این نشست از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از مدیرکل مالیاتی استان تجلیل و قدردانی شد و همچنین از سوی رئیس هیات فوتبال استان ، لباس تیم ملی فوتبال به خورشیدی اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر