English

بررسی مشکلات اتحادیه ها و اصناف یزد با حضور نماینده مجلس، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف

در جلسه رؤسای اتحادیه های صنفی استان یزد مشکلات اصناف این استان بررسی و راهکارهایی برای رفع آن اندیشیده شد.

بررسی مشکلات اتحادیه ها و اصناف یزد با حضور نماینده مجلس، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف

به گزارش خبرگزاری موج یزد، جلسه رؤسای اتحادیه های صنفی استان یزد به ریاست جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران استانی از جمله مهاجریان مقدم سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد  و علیرضا حسنی رییس اتاق اصناف یزد برگزار شد.

این گزارش حاکیست: در این جلسه مشکلات اتحادیه ها و اصناف استان مورد بررسی قرار گرفت.

جوکار در این جلسه با اشاره به نقش مهم اصناف به عنوان معتمدین و افراد وثوق مردم نکاتی مطرح کرد افزود: از اصناف برای اجرای طرحهای دولت مردمی درخواست همکاری داد و از سازمان صنعت ، معدن و تجارت خواست باید با همکاری اتاق اصناف مشکلات اتحادیه ها را موشکافی کرده و برای آنها برنامه ریزی نمایند.

در ادامه مهاجریان مقدم سرپرست تعزیرات حکومتی استان توضیحاتی در خصوص نحوه رسیدگی به تخلفات صنفی، قوانین و مقررات مربوطه و اختیارات جدید سازمان تعزیرات حکومتی ارائه و بر رعایت قانون از ناحیه اصناف و همچنین تعامل با اتحادیه های صنفی تأکید نمود.

روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد، در پایان این جلسه هر یک از حاضرین به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداخته و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات موجود راهکارهایی ارائه و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر