English

پلمپ ۳ واحد صنفی متخلف و گرانفروش در ابرکوه

سرپرست اداره کل تعزیرات یزد گفت: در مبارزه با گرانفروشی و برخورد با متخلفان با استفاده از ظرفیت های قانونی با افرادی که حقوق مصرف کنندگان را رعایت ننمایند به شدت برخورد خواهد شد.

پلمپ 3 واحد صنفی متخلف و گرانفروش در ابرکوه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد مهدی مهاجریان مقدم سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در این خصوص گفت: 3 واحد صنفی به علت تخلفات متعدد از جمله گرانفروشی و تقلب علاوه بر پرداخت جریمه نقدی به نصب پارچه و پلمپ واحد صنفی محکوم شده بودند که حکم صادره توسط مأمورین اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان ابرکوه اجرایی شد.

وی افزود: در صورت مشاهده تخلف و رعایت نکردن قیمت‌ های مصوب ، گرانفروشی و نادیده گرفتن موارد بهداشتی ، واحدهای متخلف تولیدی ، توزیعی و صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شده و علاوه بر جریمه نقدی نسبت به پلمپ و نصب پارچه تخلف بر سر درب واحدهای متخلف اقدام می گردد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اظهار امیدواری نسبت به اثر بخشی مجازات های شدید فعلی و تعطیلی و پلمپ واحدها اضافه کرد: برای مبارزه با گرانفروشی و برخورد با متخلفان با استفاده از ظرفیت های قانونی با افرادی که حقوق مصرف کنندگان را رعایت ننمایند به شدت برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه