English

محکومیت ۲۸ میلیاردی برای مالک خودرو قاچاق در یزد

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از محکومیت 28 میلیاردی خودور لکسوس قاچاق در یزد خبر داد.

محکومیت 28 میلیاردی برای مالک خودرو قاچاق در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمدمهدی مهاجریان مقدم سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اعلام این خبر گفت: مأمورین نیروی انتظامی گلوگاه شهید مدنی در حین کنترل از خودروهای عبوری، با متوقف کردن یک دستگاه خودروی لکسوس که با پلاک خودروی دیگر در حال تردد بود ؛ اقدام به بررسی مدارک مربوط به خودرو کردند .

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان داد که تردد این خودرو غیر قانونی بوده و مالک این خودور بدون اخذ مجوز قانونی و پرداخت عوارض مربوطه اقدام به خروج خودرو از منطقه گمرکی نموده است.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به تشکیل پرونده تعزیراتی برای مالک خودرو و ارسال به تعزیرات حکومتی، تصریح کرد: شعبه رسیدگی کننده به پرونده پس از بازجویی و بررسی و انجام تحقیقات و استعلامات قانونی تخلف مالک خودرو در ارتکاب قاچاق و تردد غیر مجاز خودرو در کشور را احراز نمود.

مهاجریان مقدم اضافه کرد: با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم بر محکومیت ضبط خودرو به نفع دولت و پرداخت جریمه نقدی 28 میلیارد ریال صادر نمود .

وی در ادامه اظهار داشت: با اعتراض متهم نسبت به رأی و مطرح شدن پرونده در شعبه تجدید نظر ، حکم صادره در این مرجع تأیید و پرونده در مرحله اجرای حکم قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه