English

آغاز به کار دفتر استانداردسازی محصولات دانش بنیان در یزد +عکس

دفتر استانداردسازی محصولات دانش بنیان در پارک علم و فناوری یزد در تفاهم‌نامه‌ای بین پارک فناوری یزد و اداره کل استاندارد افتتاح شد.

آغاز به کار دفتر استانداردسازی محصولات دانش بنیان در یزد +عکس

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در مراسمی با حضور رئیس پارک علم و فناوری و مدیر کل اداره استاندارد استان یزد، ضمن امضای تفاهم نامه همکاری دفتر استانداردسازی محصولات دانش بنیان در محل ستاد اداری پارک علم و فناوری یزد آغاز به کار نمود.

محمدرضا زارع، مدیرکل اداره استاندارد استان یزد در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به ضرورت و اهمیت موضوع ” استاندارد سازی” در فرآیند توسعه دانش بنیان، حوزه همکاری با پارک و شرکت های دانش بنیان را بسیار گسترده و متنوع دانست. وی با استقبال از توسعه همکاری‌های فیمابین،  امضای تفاهمنامه و آغاز به کار دفتر استانداردسازی را مقدمه همکاری های بیشتر بعدی دانست و آمادگی و علاقمندی اداره استاندارد استان را در این راستا اعلام داشت.

میرغفوری، رئیس پارک علم و فناوری یزد نیز در این دیدار خدمات مرتبط با استاندارد سازی و ارائه مشاوره های لازم در این خصوص را از جمله نیازمندی های شرکت های فناور دانست و از پشتیبانی اداره استاندارد در کمک به ارائه این خدمت به موسسات فعال در حوزه فناوری و نوآوری تقدیر کرد.

خانم آقایی، مدیر ارزیابی و عارضه یابی موسسات در پارک علم و فناوری یزد نیز ضمن تشریح اهمیت خدمات استانداردسازی اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه اداره استاندارد کشور با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خدمات استاندارد سازی محصول و ارائه “گواهی انطباق” (cop  یا cop  (با عاملیت پارک های فناوری و اداره کل استاندارد در استان ها انجام می گیرد.

وی افزود: شرکت‌های فناور یا دانش بنیان متقاضی استفاده از این خدمات می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت خدمت به دفتر این واحد در ستاد اداری پارک علم و فناوری مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 37260105 تماس حاصل نمایند.

اداره کل استاندارد یزد

پارک علم و فناوری یزد

زارع بنادکوکی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر