English

اختصاص اعتبار ویژه برای ساماندهی پارکها در سطح منطقه ۴ شهرداری یزد

عضو شورای شهر یزد از اختصاص اعتبار ویژه برای ساماندهی پارکها در سطح منطقه 4 با اعتباری بالغ بر6 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدباقر پارسائیان عضو شورای شهر یزد از ادامه نهضت آسفالت در منطقه چهار شهرداری خبر داد و افزود: از آغاز سال 1401 عملیات زیرسازی و آسفالت کوچه و معابر منطقه 4 با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال در سطح منطقه انجام شده و این نهضت همچنان ادامه دارد.

او همچنین به اختصاص اعتبار ویژه برای ساماندهی پارکها در سطح منطقه 4 با اعتباری بالغ بر6 میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: آغاز بازپیرایی در پارک خیابان ایمان و پارک خیابان هجرت در حال حاضر مراحل پایانی خود را می گذراند.

پارسائیان توجه ویژه به موضوع حفر چاه جذبی در سطح منطقه 4 را از دیگر موارد مهم در سطح منطقه دانست و افزود: در حال حاضر عملیات ایجاد 4حلقه جاه جذبی با اعتبار 800 میلیون ریال در سطح منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

پیاده روسازی خیابان قایم با اعتبار 2 میلیارد ریال، پیاده روسازی خیابان خلیل حسن بیگی با اعتبار 2 میلیار ریال، احداث پارکینگ در سطح منطقه 4 با اعتبار 3 میلیارد ریال و تهیه و نصب پایه های روشنایی در سطح منطقه 4 و مرمت و پوشش جوی و انهار در سطح منطقه 4 از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده در سطح منطقه 4 از آغاز سال ۱۴۰۱ می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر