English

سه بوستان برای اسکان مهمانان نوروزی یزد در نظر گرفته شد

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: از آماده شدن سه پارک کوهستان، پارک بزرگ شهر و پارک مهرآوران به منظور اسکان موقت مسافران نوروزی خبر داد.

سه بوستان برای اسکان مهمانان نوروزی یزد در نظر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، ابوترابی عضو شورای شهر یزد با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد گفت: در راستای آمادگی همه جانبه برای استقبال و اسکان میهمانان نوروزی، سه محل برای اسکان مهمانان بصورت موقت جهت نصب چادر در نظر گرفته شده است.

محسن ابوترابی با اشاره به آمادگی کامل هتل ها، مهمانسراها و مراکز اقامتی افزود: در همین راستا پارک کوهستان، پارک بزرگ شهر و پارک مهرآوران سه محلی هستند که به عنوان اسکان موقت با امکانات ویژه برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است و مهمانان نوروزی فقط در این دو مکان اسکان داده می شوند.

وی به ایجاد دوازده نوروزگاه در پنج منطقه شهرداری اشاره کرد و گفت: این نوروز گاه ها در سطح مناطق شامل نوار سبز جنب دروازه قرآن،پارک شهدای کوچه بیوک، پیاده راه میانی بلوار ولیعصر(عج)، پارک بزرگ شهر، پارک شهر شادی، محوطه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، پارک مهرآوران، پارک آزادگان، میدان فرهنگ، بوستان آزادشهر، مسجد دورازده امام آزادشهر، میدان امیرچقماق و بلورا بسیج می باشد.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد در پایان افزود: با توجه به تقارن ایام نوروز با اعیاد شعبانیه، جشن ها و برنامه های مختلف فرهنگی در مناطق مختلف شهر اجرا خواهد شد.

ابوترابی ادامه داد: نکته ای که از مهمانان نوروزی درخواست داریم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به منظور جلوگیری از گسترش ویرویس کرونا و همچنین باتوجه به اینکه یزد شهر دارالعباده شناخته می شود رعایت مسائل شرعی را مدنظر داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر