English

عضو کمیته ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر یزد؛

شناسایی ظرفیت ورزشی محلات با المپیاد ورزشی/ ۸ بهمن آغاز رقابت های المپیاد ورزشی محلات

عضو شورای شهر یزد گفت: رقابت های المپیاد ورزشی محلات از هشتم بهمن ماه شروع شده و تا 23 اسفندماه سال جاری ادامه دارد و در تاریخ 23اسفند که با روز جوان مصادف می باشد به کار خود پایان می دهد.

شناسایی ظرفیت ورزشی محلات با المپیاد ورزشی/ 8 بهمن آغاز رقابت های المپیاد ورزشی محلات

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، نیکونژاد عضو کمیته ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به برگزاری نهمین المپیاد ورزشی محلات در یزد گفت: این مسابقات از هفته پیش، روند ثبت نام از افراد واجد شرایط آغاز کرده است.

محمد مهدی نیکونژاد افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در  سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد مقرر گردید باتوجه به اینکه نام این المپیاد، المپیاد محلات است ورزشکاران از درون محلات جذب شوند.

وی  اضافه کرد: به همین منظور طرحی با عنوان چهل محله چهل رشته ورزشی که از آن به عنوان طرح چل چله هم یاد می شود برنامه ریزی شد که در آن ورزشکاران از محلات در چهل رشته ورزشی در قالب انفرادی و گروهی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

عضو کمیته ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه طبق آمار ارائه شده، تاکنون پیش از سه هزار نفر در این المپیاد ورزشی ثبت نام کرده اند، ادامه داد: علاقمندان می توانند تا تاریخ هشتم بهمن ماه سالجاری بصورت رایگان در این المپیاد ورزشی که جزو المپیاد های مهم استان و کشور است ثبت نام و حضور پیدا کنند.

نیکونژاد افزود: این رقابت ها در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود و در پایان نیز به نفرات برتر در رشته های انفرادی و تیمی جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

 عضو کمیته ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر یزد در ادامه افزود: در سال آینده و قبل از شروع المپیاد ورزشی محلات،  برنامه ریزی خواهد شد تا در محلاتی که زمینه و زیر ساخت مناسب برای برگزاری رقابت های ورزشی وجود داشته باشد مسابقات بصورت جنشواره ای برگزار و تیم های منتخب این جشنواره به المپیاد معرفی شوند.

نیکونژاد افزود: این طرح از سال آینده در خرداد یا تیر ماه بصورت جشنواره ای برگزار و افراد یا تیم های منتخب از سوی محلات برای حضور در این المپیاد معرفی خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: رقابت های المپیاد ورزشی محلات از هشتم بهمن ماه شروع شده و تا 23 اسفندماه سال جاری ادامه دارد و در تاریخ 23اسفند که با روز جوان مصادف می باشد به کار خود پایان می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر